Mijn vrouw heeft een tattoo van een schelp aan de binnenkant van der bovenbeen. Als je je oor daar tegenaan legt ruik je de zee.
Vind ik een van z'n beste
Vind ik een van z'n beste
wrote:wrote:Slim Shore zou wel druk met produceren zijn aangezien hij een album af moet maken voor Titan.
Weet iemand wat er gebeurd is met Re-Volt? Hij heeft geen boekingen meer staan, en na die B-Front collab heb ik ook geen track van hem meer voorbij zien komen.
Man, hoe weet je dat toch? Zal ik je nog een geheimpje vertellen? Re-Volt werkt ook stiekem mee aan mijn album
Epischwrote:Nee, jij mag pannenkoeken bakken. De producers moeten wel goed te eten krijgenwrote:Mag ik drummen dan?
Sowieso Bob z'n setje weer. En D&R hadden ook heerlijke set met wat oude knallers en hun mixwerk.wrote:B-Front die zn set opende met Thugs (NC Remix), kan dat altijd wel waarderen
Heerlijk!
Eindbaas.wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6613215/d0a54586/gefeliciteerd_met_dit_intervuuu.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou jij maakt ook niet veel meewrote:Hahahahahhaahha, ik heb echt al een tijd niet zo hard gelachen. JAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORR
Thankswrote:Gefeliciteerdwrote:Jarig zijn
Gefeliciteerdwrote:Jarig zijn