Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774 ... 1261  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 jun 2014 15:41 

Hardtraxx Crew

Billy Joel :worship:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2014 15:33 

Hardtraxx Veteran

Na mijn portfolio te nummer (over 500 blaadjes) hem ingeleverd te hebben en nu wachten op het assessment.
Als dat geweest is geslaagd zijn voor de opleiding!
Bericht Geplaatst op 07 jun 2014 07:24 

Hardtraxx Addict

Zo op reis naar Pinkpop voor 3 daagjes. Gitaruhhhh :yay:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2014 18:46 

Hardtraxx Veteran

oude technoboy / tuneboy tracks luisteren; zoals 2 best enemies, tnt en dergelijke
Bericht Geplaatst op 07 jun 2014 19:20 

Hardtraxx Veteran

2 daags voetbaltoernooi op de club. Voor mij eerste keer weer voetballen, laatste keer was dit toernooi vorig jaar. We begonnen gister met winst en later verloren. We dachten dat we eruit lagen... Die avond vet gezopen met ze alle. We deden onze naam "De Strooiers" eer aan. Onze tegenstanders van vandaag zaten aan de AA. Vanmorgen eerste wedstrijd verloren. 2de gewonnen. Uiteindelijk door, daarna 1/16, 1/8, 1/4 en 1/2 gewonnen. In de halve finale spelers van het eerste uitgeschakeld en de keeper van Ajax A1. In de finale tegen de gene waarvan we vanmorgen in de poule hadden verloren. Na 20 min 0-0. Penalty's 5-4 verloren. Ik miste de beslissende. Helaas. Maar wat een vette dagen weer gehad met al mijn maten. O.a Robbert Schilder (Twente) deed nog mee. 2de prijs was 200 euro zuipen in de kroeg. Volgende week tijdens NL maar eens gebruik van gaan maken.

:D :D :D :D :D
Bericht Geplaatst op 07 jun 2014 20:37 

Hardtraxx Crew

De mixtechnieken van deze man :worship:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2014 17:14 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
2 daags voetbaltoernooi op de club. Voor mij eerste keer weer voetballen, laatste keer was dit toernooi vorig jaar. We begonnen gister met winst en later verloren. We dachten dat we eruit lagen... Die avond vet gezopen met ze alle. We deden onze naam "De Strooiers" eer aan. Onze tegenstanders van vandaag zaten aan de AA. Vanmorgen eerste wedstrijd verloren. 2de gewonnen. Uiteindelijk door, daarna 1/16, 1/8, 1/4 en 1/2 gewonnen. In de halve finale spelers van het eerste uitgeschakeld en de keeper van Ajax A1. In de finale tegen de gene waarvan we vanmorgen in de poule hadden verloren. Na 20 min 0-0. Penalty's 5-4 verloren. Ik miste de beslissende. Helaas. Maar wat een vette dagen weer gehad met al mijn maten. O.a Robbert Schilder (Twente) deed nog mee. 2de prijs was 200 euro zuipen in de kroeg. Volgende week tijdens NL maar eens gebruik van gaan maken.

welke club
Bericht Geplaatst op 09 jun 2014 22:20 

Hardtraxx Veteran

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Dl8J6_cxU-A[/youtube]
Bericht Geplaatst op 09 jun 2014 22:29 

Hardtraxx Crew

Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:12 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Lenny schreef:

welke club

Amstelveen Heemraad, oude club van die heren.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:40 

Hardtraxx Veteran

http://youtu.be/HrRGxv-womU?t=9m20s

Alleen al hiervoor had ik wel een entreeticket willen betalen. Wat fucking mooi zeg :cry:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:51 

Hardtraxx Addict

Gisteren Metallica voor het eerst live mee mogen maken :worship: ondanks de storm er voor (was ook wel weer geinig) was het echt een super vette performance met een net zo lekkere sfeer!
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 02:00 

Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
Gisteren Metallica voor het eerst live mee mogen maken :worship: ondanks de storm er voor (was ook wel weer geinig) was het echt een super vette performance met een net zo lekkere sfeer!

Nice man, hoe laat begon het nou uiteindelijk? Heb je nog best lang voor moeten wachten dan of niet?
Trouwens ook naar Avenged Sevenfold geweest?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 08:11 

Hardtraxx Addict

Begon iets over 10 volgens mij. Stonden vanaf A7X al vooraan te wachten xd dus aardig kapot..
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:30 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
http://youtu.be/HrRGxv-womU?t=9m20s

Alleen al hiervoor had ik wel een entreeticket willen betalen. Wat fucking mooi zeg :cry:

Is ook gewoon een vette track op zichzelf :loving:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:32 

Hardtraxx Addict

Jarig zijn :clap:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 16:15 

Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
Begon iets over 10 volgens mij. Stonden vanaf A7X al vooraan te wachten xd dus aardig kapot..

Teeeering, dan heb je aardig lang staan wachten ja. Je moet er iets voor over hebben :P

JEFSKI schreef:
Jarig zijn :clap:

Gefeliciteerd!
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 16:31 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Haha heel vet!
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

jammer dat het altijd dezelfde namen zijn die je tegenkomt in dat soort filmpjes
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:26 

Hardtraxx Addict

Wie verwacht je dan? Melvin Platje?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:39 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Wie verwacht je dan? Melvin Platje?

een robben of van persie
Bericht Geplaatst op 11 jun 2014 19:12 

Hardtraxx Veteran

Dit beter?
Bericht Geplaatst op 12 jun 2014 01:38