Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Billy Joel :worship:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Na mijn portfolio te nummer (over 500 blaadjes) hem ingeleverd te hebben en nu wachten op het assessment.
Als dat geweest is geslaagd zijn voor de opleiding!
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Zo op reis naar Pinkpop voor 3 daagjes. Gitaruhhhh :yay:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
oude technoboy / tuneboy tracks luisteren; zoals 2 best enemies, tnt en dergelijke
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
2 daags voetbaltoernooi op de club. Voor mij eerste keer weer voetballen, laatste keer was dit toernooi vorig jaar. We begonnen gister met winst en later verloren. We dachten dat we eruit lagen... Die avond vet gezopen met ze alle. We deden onze naam "De Strooiers" eer aan. Onze tegenstanders van vandaag zaten aan de AA. Vanmorgen eerste wedstrijd verloren. 2de gewonnen. Uiteindelijk door, daarna 1/16, 1/8, 1/4 en 1/2 gewonnen. In de halve finale spelers van het eerste uitgeschakeld en de keeper van Ajax A1. In de finale tegen de gene waarvan we vanmorgen in de poule hadden verloren. Na 20 min 0-0. Penalty's 5-4 verloren. Ik miste de beslissende. Helaas. Maar wat een vette dagen weer gehad met al mijn maten. O.a Robbert Schilder (Twente) deed nog mee. 2de prijs was 200 euro zuipen in de kroeg. Volgende week tijdens NL maar eens gebruik van gaan maken.

:D :D :D :D :D
Hardtraxx Crew
last seen 4 days ago
View on YouTube

De mixtechnieken van deze man :worship:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Lenny wrote:2 daags voetbaltoernooi op de club. Voor mij eerste keer weer voetballen, laatste keer was dit toernooi vorig jaar. We begonnen gister met winst en later verloren. We dachten dat we eruit lagen... Die avond vet gezopen met ze alle. We deden onze naam "De Strooiers" eer aan. Onze tegenstanders van vandaag zaten aan de AA. Vanmorgen eerste wedstrijd verloren. 2de gewonnen. Uiteindelijk door, daarna 1/16, 1/8, 1/4 en 1/2 gewonnen. In de halve finale spelers van het eerste uitgeschakeld en de keeper van Ajax A1. In de finale tegen de gene waarvan we vanmorgen in de poule hadden verloren. Na 20 min 0-0. Penalty's 5-4 verloren. Ik miste de beslissende. Helaas. Maar wat een vette dagen weer gehad met al mijn maten. O.a Robbert Schilder (Twente) deed nog mee. 2de prijs was 200 euro zuipen in de kroeg. Volgende week tijdens NL maar eens gebruik van gaan maken.

welke club
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
View on YouTube
Hardtraxx Crew
last seen 4 days ago
View on YouTube
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
teupie wrote:
Lenny wrote:2 daags voetbaltoernooi op de club. Voor mij eerste keer weer voetballen, laatste keer was dit toernooi vorig jaar. We begonnen gister met winst en later verloren. We dachten dat we eruit lagen... Die avond vet gezopen met ze alle. We deden onze naam "De Strooiers" eer aan. Onze tegenstanders van vandaag zaten aan de AA. Vanmorgen eerste wedstrijd verloren. 2de gewonnen. Uiteindelijk door, daarna 1/16, 1/8, 1/4 en 1/2 gewonnen. In de halve finale spelers van het eerste uitgeschakeld en de keeper van Ajax A1. In de finale tegen de gene waarvan we vanmorgen in de poule hadden verloren. Na 20 min 0-0. Penalty's 5-4 verloren. Ik miste de beslissende. Helaas. Maar wat een vette dagen weer gehad met al mijn maten. O.a Robbert Schilder (Twente) deed nog mee. 2de prijs was 200 euro zuipen in de kroeg. Volgende week tijdens NL maar eens gebruik van gaan maken.

welke club
Amstelveen Heemraad, oude club van die heren.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
View on YouTube

Alleen al hiervoor had ik wel een entreeticket willen betalen. Wat fucking mooi zeg :cry:
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
Gisteren Metallica voor het eerst live mee mogen maken :worship: ondanks de storm er voor (was ook wel weer geinig) was het echt een super vette performance met een net zo lekkere sfeer!
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Bart0ving wrote:Gisteren Metallica voor het eerst live mee mogen maken :worship: ondanks de storm er voor (was ook wel weer geinig) was het echt een super vette performance met een net zo lekkere sfeer!
Nice man, hoe laat begon het nou uiteindelijk? Heb je nog best lang voor moeten wachten dan of niet?
Trouwens ook naar Avenged Sevenfold geweest?
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
Begon iets over 10 volgens mij. Stonden vanaf A7X al vooraan te wachten xd dus aardig kapot..
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Daveytl wrote:http://youtu.be/HrRGxv-womU?t=9m20s

Alleen al hiervoor had ik wel een entreeticket willen betalen. Wat fucking mooi zeg :cry:

Is ook gewoon een vette track op zichzelf :loving:
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Jarig zijn :clap:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Bart0ving wrote:Begon iets over 10 volgens mij. Stonden vanaf A7X al vooraan te wachten xd dus aardig kapot..
Teeeering, dan heb je aardig lang staan wachten ja. Je moet er iets voor over hebben :P
JEFSKI wrote:Jarig zijn :clap:
Gefeliciteerd!
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Zenda wrote:View on YouTube
Haha heel vet!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
jammer dat het altijd dezelfde namen zijn die je tegenkomt in dat soort filmpjes
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Wie verwacht je dan? Melvin Platje?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
JEFSKI wrote:Wie verwacht je dan? Melvin Platje?
een robben of van persie
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Dit beter?
View on YouTube
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
View on YouTube

Wat een kutnummer maar wat een geniale clip xd
Hardtraxx Veteran