Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:25 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
SAD STORY OF A MAN

2day is my bday. My parents, wife, kids, didn't wish me.
I went to work. Even my colleagues didn't wish. As I entered my cabin, my secretary said "Happy bday boss." I felt special. She asked me 4 lunch.

Aftr lunch, she invited me to her appartment. We went there.. She said: "Do u mind if I go into the bedroom for a minute?" "Okay" I said.

She came out 5 minutes later... with a cake n my wife, parents, kids, friends & collegues, screaming "SURPRISE".

N I was waiting on the sofa....

NAKED.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:27 

Kraak... Piep...

Oud maar goud
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:37 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dus je baseert je mening alleen op zijn optredens op de grote festivals, dus Ultra, Tomorrowland, Masquerade Hotel, EDC e.d.?
Waar hij inderdaad als een ACT staat, dus met al dat gedoe en zo. Want daar komen die mensen voor.

Als je hem hebt zien draaien in clubs en andere onbekende venues zie je wel degelijk dat hij goed kan draaien.
Hij zoekt op de festivals als deel van zijn act interactie met de mensen op, het is wat hij geweldig vind en zijn publiek vind het ook leuk.

Wat is dan het probleem? Vooral als hij bewijst op de kleinere veneus wel degelijk kan draaien.
Plus deze man heeft ook veel variërende producties op zijn naam staan, dus untalented is ook weer heerlijk misplaatst.

Is zeker van een boze meneer die een taart in z'n gezicht kreeg.

Steve Aoki is buiten de Hardstyle scene toch wel mijn held, zal idd wel een taart in zen face hebben gekregen.

Eindbaas die Steve Aoki, maakt geweldige muziek, en het publiek gaat altijd helemaal los, dikke show maakt ie er toch altijd wel van :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:47 

Hardtraxx Elite

elroyce schreef:

Hij heeft inderdaad wel een paar goede punten. Maar het is een betoog en daarbij mis ik een groot ding: de conclusie. Of is het de bedoeling dat ik zelf m'n conclusies trek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 12:02 

Hardtraxx Addict

De Huilende Rappers die weer nieuw spul uitbrengen :worship: :worship: :worship: wat heb ik daar vroeger van genoten zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Bart0ving schreef:
De Huilende Rappers die weer nieuw spul uitbrengen :worship: :worship: :worship: wat heb ik daar vroeger van genoten zeg :lol:

Dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:40 

Hardtraxx Addict

Weekend op woensdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 02:57 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
https://partyflock.nl/user/1331475:Marissa

https://partyflock.nl/user/1318280:Half ... alf-a-girl

:lol:
even verder doorklikken kom je op dit soort plaatjes
Afbeelding

Dit is zo'n moment dat je op de klok kijkt en beseft dat het al veeeel te laat is en daardoor op wel hele duistere plekjes op het internet komt. fijne donderdag alvast

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 13:55 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:34 

Hardtraxx Addict

Vazard - Misbegotten & Titan - Necropsy (eerste versie) horen op Festivaart gisteren :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 06:12 

Hardtraxx Crew

Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 08:07 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Gisteren zag ik ze bij ons bij de benzinepomp, ook gelijk 2 flessen meegenomen :loving:
Eigenlijk achterlijk dat het jaren uit de markt is geweest bij ons, want hoor eigenlijk iedereen wel zeggen dat Coca Cola Vanille heerlijk is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 10:46 

Hardtraxx Veteran

Bij ons deed alleen Albert Heijn er aan, hopelijk komt ie dan hier ook overal terug. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 11:58 

Hardtraxxer

Gisteren Showtek - FTS mogen aanschouwen op een bruiloft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:25 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dus je baseert je mening alleen op zijn optredens op de grote festivals, dus Ultra, Tomorrowland, Masquerade Hotel, EDC e.d.?
Waar hij inderdaad als een ACT staat, dus met al dat gedoe en zo. Want daar komen die mensen voor.

Daar baseer ik inderdaad mijn mening op. Ik kom voor de set van de DJ, niet voor één of andere act met taartgooien die hij neerzet. Leuk voor de andere mensen die er wel voor komen. Ergerde me dood aan zijn afsluiting op Mysteryland vorig jaar, ook nog doodleuk de muziek telkens stopzetten om z'n aankomende nieuwe singles even aan te kondigen >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:38 

Hardtraxx Addict

Jonas schreef:
Vazard - Misbegotten & Titan - Necropsy (eerste versie) horen op Festivaart gisteren :drool:

Wie draaide Necropsy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Hier in Nijmegen heb ik ze in alle supermarkten waar ik kom in de buurt gezien, maar niet in fles, alleen in blik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:44 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
wootum schreef:

Hier in Nijmegen heb ik ze in alle supermarkten waar ik kom in de buurt gezien, maar niet in fles, alleen in blik.

Inderdaad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:47 

Hardtraxx Addict

Fuck ik heb laatst ergens in de buurt een fles mee gebracht, kan er alleen niet meer opkomen waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:57 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
wootum schreef:

Plus Malden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:06 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
El Mare schreef:
wootum schreef:

Plus Malden

Jij met je Malden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:11 

Hardtraxx Elite

Ik zeg alleen dat je het daar wel in flessen kan kopen.

Ciao Nimma-mare!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:38 

Hardtraxx Veteran

eerder kocht ik het altijd toen ik naar duitsland ging (of me oom en tante brachten het mee voor me).
Van die hard plastic flessen. Maar op een gegeven moment had je ze daar ook niet meer.
Nu zag ik dat ze opeens weer in de winkel lagen hier in nederland, de blikjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
eerder kocht ik het altijd toen ik naar duitsland ging (of me oom en tante brachten het mee voor me).
Van die hard plastic flessen. Maar op een gegeven moment had je ze daar ook niet meer.
Nu zag ik dat ze opeens weer in de winkel lagen hier in nederland, de blikjes.

Bij de K&K in Duitsland hebben ze die flessen nog steeds wel, nog wel 2 hier thuis staan :P maar zag laatst bij de Appie ze ook opeens (weer) staan :D
Vorige  1 ... 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic