Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
SAD STORY OF A MAN

2day is my bday. My parents, wife, kids, didn't wish me.
I went to work. Even my colleagues didn't wish. As I entered my cabin, my secretary said "Happy bday boss." I felt special. She asked me 4 lunch.

Aftr lunch, she invited me to her appartment. We went there.. She said: "Do u mind if I go into the bedroom for a minute?" "Okay" I said.

She came out 5 minutes later... with a cake n my wife, parents, kids, friends & collegues, screaming "SURPRISE".

N I was waiting on the sofa....

NAKED.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Oud maar goud
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Broken Balance wrote:Dus je baseert je mening alleen op zijn optredens op de grote festivals, dus Ultra, Tomorrowland, Masquerade Hotel, EDC e.d.?
Waar hij inderdaad als een ACT staat, dus met al dat gedoe en zo. Want daar komen die mensen voor.

Als je hem hebt zien draaien in clubs en andere onbekende venues zie je wel degelijk dat hij goed kan draaien.
Hij zoekt op de festivals als deel van zijn act interactie met de mensen op, het is wat hij geweldig vind en zijn publiek vind het ook leuk.

Wat is dan het probleem? Vooral als hij bewijst op de kleinere veneus wel degelijk kan draaien.
Plus deze man heeft ook veel variërende producties op zijn naam staan, dus untalented is ook weer heerlijk misplaatst.

Is zeker van een boze meneer die een taart in z'n gezicht kreeg.
Steve Aoki is buiten de Hardstyle scene toch wel mijn held, zal idd wel een taart in zen face hebben gekregen.

Eindbaas die Steve Aoki, maakt geweldige muziek, en het publiek gaat altijd helemaal los, dikke show maakt ie er toch altijd wel van :worship:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Hij heeft inderdaad wel een paar goede punten. Maar het is een betoog en daarbij mis ik een groot ding: de conclusie. Of is het de bedoeling dat ik zelf m'n conclusies trek?
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
De Huilende Rappers die weer nieuw spul uitbrengen :worship: :worship: :worship: wat heb ik daar vroeger van genoten zeg :lol:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Bart0ving wrote:De Huilende Rappers die weer nieuw spul uitbrengen :worship: :worship: :worship: wat heb ik daar vroeger van genoten zeg :lol:
Dit :worship:
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Weekend op woensdag :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
https://partyflock.nl/user/1318280:Half ... alf-a-girl

:lol:
even verder doorklikken kom je op dit soort plaatjes
Genietmomentjes

Dit is zo'n moment dat je op de klok kijkt en beseft dat het al veeeel te laat is en daardoor op wel hele duistere plekjes op het internet komt. fijne donderdag alvast

Genietmomentjes
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
View on YouTube

:worship:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Vazard - Misbegotten & Titan - Necropsy (eerste versie) horen op Festivaart gisteren :drool:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
wootum wrote:Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
Gisteren zag ik ze bij ons bij de benzinepomp, ook gelijk 2 flessen meegenomen :loving:
Eigenlijk achterlijk dat het jaren uit de markt is geweest bij ons, want hoor eigenlijk iedereen wel zeggen dat Coca Cola Vanille heerlijk is :D
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Bij ons deed alleen Albert Heijn er aan, hopelijk komt ie dan hier ook overal terug. :D
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Gisteren Showtek - FTS mogen aanschouwen op een bruiloft :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Broken Balance wrote:Dus je baseert je mening alleen op zijn optredens op de grote festivals, dus Ultra, Tomorrowland, Masquerade Hotel, EDC e.d.?
Waar hij inderdaad als een ACT staat, dus met al dat gedoe en zo. Want daar komen die mensen voor.
Daar baseer ik inderdaad mijn mening op. Ik kom voor de set van de DJ, niet voor één of andere act met taartgooien die hij neerzet. Leuk voor de andere mensen die er wel voor komen. Ergerde me dood aan zijn afsluiting op Mysteryland vorig jaar, ook nog doodleuk de muziek telkens stopzetten om z'n aankomende nieuwe singles even aan te kondigen >.< .
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Jonas wrote:Vazard - Misbegotten & Titan - Necropsy (eerste versie) horen op Festivaart gisteren :drool:
Wie draaide Necropsy?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hier in Nijmegen heb ik ze in alle supermarkten waar ik kom in de buurt gezien, maar niet in fles, alleen in blik.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
El Mare wrote:
Hier in Nijmegen heb ik ze in alle supermarkten waar ik kom in de buurt gezien, maar niet in fles, alleen in blik.
Inderdaad :(
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Fuck ik heb laatst ergens in de buurt een fles mee gebracht, kan er alleen niet meer opkomen waar.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
El Mare wrote:
Plus Malden
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Andromeda wrote:
El Mare wrote:
Plus Malden
Jij met je Malden -.-
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ik zeg alleen dat je het daar wel in flessen kan kopen.

Ciao Nimma-mare!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
eerder kocht ik het altijd toen ik naar duitsland ging (of me oom en tante brachten het mee voor me).
Van die hard plastic flessen. Maar op een gegeven moment had je ze daar ook niet meer.
Nu zag ik dat ze opeens weer in de winkel lagen hier in nederland, de blikjes.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
provehito wrote:eerder kocht ik het altijd toen ik naar duitsland ging (of me oom en tante brachten het mee voor me).
Van die hard plastic flessen. Maar op een gegeven moment had je ze daar ook niet meer.
Nu zag ik dat ze opeens weer in de winkel lagen hier in nederland, de blikjes.
Bij de K&K in Duitsland hebben ze die flessen nog steeds wel, nog wel 2 hier thuis staan :P maar zag laatst bij de Appie ze ook opeens (weer) staan :D