SAD STORY OF A MAN
2day is my bday. My parents, wife, kids, didn't wish me.
I went to work. Even my colleagues didn't wish. As I entered my cabin, my secretary said "Happy bday boss." I felt special. She asked me 4 lunch.
Aftr lunch, she invited me to her appartment. We went there.. She said: "Do u mind if I go into the bedroom for a minute?" "Okay" I said.
She came out 5 minutes later... with a cake n my wife, parents, kids, friends & collegues, screaming "SURPRISE".
N I was waiting on the sofa....
NAKED.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Steve Aoki is buiten de Hardstyle scene toch wel mijn held, zal idd wel een taart in zen face hebben gekregen.wrote:Dus je baseert je mening alleen op zijn optredens op de grote festivals, dus Ultra, Tomorrowland, Masquerade Hotel, EDC e.d.?
Waar hij inderdaad als een ACT staat, dus met al dat gedoe en zo. Want daar komen die mensen voor.
Als je hem hebt zien draaien in clubs en andere onbekende venues zie je wel degelijk dat hij goed kan draaien.
Hij zoekt op de festivals als deel van zijn act interactie met de mensen op, het is wat hij geweldig vind en zijn publiek vind het ook leuk.
Wat is dan het probleem? Vooral als hij bewijst op de kleinere veneus wel degelijk kan draaien.
Plus deze man heeft ook veel variërende producties op zijn naam staan, dus untalented is ook weer heerlijk misplaatst.
Is zeker van een boze meneer die een taart in z'n gezicht kreeg.
Eindbaas die Steve Aoki, maakt geweldige muziek, en het publiek gaat altijd helemaal los, dikke show maakt ie er toch altijd wel van
Hij heeft inderdaad wel een paar goede punten. Maar het is een betoog en daarbij mis ik een groot ding: de conclusie. Of is het de bedoeling dat ik zelf m'n conclusies trek?
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
De Huilende Rappers die weer nieuw spul uitbrengen
wat heb ik daar vroeger van genoten zeg 
Ditwrote:De Huilende Rappers die weer nieuw spul uitbrengen![]()
![]()
wat heb ik daar vroeger van genoten zeg
https://partyflock.nl/user/1318280:Half ... alf-a-girl
even verder doorklikken kom je op dit soort plaatjes

Dit is zo'n moment dat je op de klok kijkt en beseft dat het al veeeel te laat is en daardoor op wel hele duistere plekjes op het internet komt. fijne donderdag alvast

Vazard - Misbegotten & Titan - Necropsy (eerste versie) horen op Festivaart gisteren 
Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
Gisteren zag ik ze bij ons bij de benzinepomp, ook gelijk 2 flessen meegenomenwrote:Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
Eigenlijk achterlijk dat het jaren uit de markt is geweest bij ons, want hoor eigenlijk iedereen wel zeggen dat Coca Cola Vanille heerlijk is
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Bij ons deed alleen Albert Heijn er aan, hopelijk komt ie dan hier ook overal terug. 
Gisteren Showtek - FTS mogen aanschouwen op een bruiloft 
Daar baseer ik inderdaad mijn mening op. Ik kom voor de set van de DJ, niet voor één of andere act met taartgooien die hij neerzet. Leuk voor de andere mensen die er wel voor komen. Ergerde me dood aan zijn afsluiting op Mysteryland vorig jaar, ook nog doodleuk de muziek telkens stopzetten om z'n aankomende nieuwe singles even aan te kondigenwrote:Dus je baseert je mening alleen op zijn optredens op de grote festivals, dus Ultra, Tomorrowland, Masquerade Hotel, EDC e.d.?
Waar hij inderdaad als een ACT staat, dus met al dat gedoe en zo. Want daar komen die mensen voor.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Wie draaide Necropsy?wrote:Vazard - Misbegotten & Titan - Necropsy (eerste versie) horen op Festivaart gisteren
Hier in Nijmegen heb ik ze in alle supermarkten waar ik kom in de buurt gezien, maar niet in fles, alleen in blik.wrote:Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
Inderdaadwrote:Hier in Nijmegen heb ik ze in alle supermarkten waar ik kom in de buurt gezien, maar niet in fles, alleen in blik.wrote:Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Fuck ik heb laatst ergens in de buurt een fles mee gebracht, kan er alleen niet meer opkomen waar.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Plus Maldenwrote:Hier in Nijmegen heb ik ze in alle supermarkten waar ik kom in de buurt gezien, maar niet in fles, alleen in blik.wrote:Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
Jij met je Maldenwrote:Plus Maldenwrote:Hier in Nijmegen heb ik ze in alle supermarkten waar ik kom in de buurt gezien, maar niet in fles, alleen in blik.wrote:Dat ze hier in elke supermarkt Coca Cola vanille verkopen.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik zeg alleen dat je het daar wel in flessen kan kopen.
Ciao Nimma-mare!
Ciao Nimma-mare!
eerder kocht ik het altijd toen ik naar duitsland ging (of me oom en tante brachten het mee voor me).
Van die hard plastic flessen. Maar op een gegeven moment had je ze daar ook niet meer.
Nu zag ik dat ze opeens weer in de winkel lagen hier in nederland, de blikjes.
Van die hard plastic flessen. Maar op een gegeven moment had je ze daar ook niet meer.
Bij de K&K in Duitsland hebben ze die flessen nog steeds wel, nog wel 2 hier thuis staanwrote:eerder kocht ik het altijd toen ik naar duitsland ging (of me oom en tante brachten het mee voor me).