Dit waren Texelse Tripel en Pauwel Kwak vooral 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
N
Flevosap.
Haha wat een stel moraalridders, met alcohol ben je toch veel losser etc wat het leuker maakt. Ik zeg toch niet dat je fucking bezopen moet zijn of dat ik het zonder alcohol überhaupt niet leuk heb...
En zoals ik al zei, ik heb bijna nooit meer katers dus dat is ook geen probleem.
En zoals ik al zei, ik heb bijna nooit meer katers dus dat is ook geen probleem.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
rochefort 10 
Maar ik vind veel speciaalbiertjes lekker
Wow, ik ben het een keer met Wout eenswrote:rochefort 10
Maar ben ook nog geen fijnere tegen gekomen. Ook, in retrospect na het weer gehad te hebben, de Westvleteren 12 niet.
Mag Westvleteren het beste bier vd wereld zijn, ik vind het niet zoveel, veel te duur iig. 
De kwaliteit proef je er wel vanaf maar qua smaak ligt de Rochefort mij toch meer. En hij is inderdaad behoorlijk overpriced, heb nog 1 flesje staan die ik ook nog wel ff op reserve houdwrote:Mag Westvleteren het beste bier vd wereld zijn, ik vind het niet zoveel, veel te duur iig.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hahaha die is te erg 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Als je meteen denkt dat je vriend vreemd gaat, omdat hij belt dat hij naar EHV gaat stappen en daar blijft slapen. Dan zit er toch wel iets fout in je relatie of in de gedachtengang van die vrouw?
St. Bernardus abt 12 kon ik ook goed waarderen.wrote:Wow, ik ben het een keer met Wout eenswrote:rochefort 10
Maar ben ook nog geen fijnere tegen gekomen. Ook, in retrospect na het weer gehad te hebben, de Westvleteren 12 niet.
Al gaat een Grimbergen blond er ook altijd goed in.
Ik denk dat het hem er in zat, dat zij anoniem gebeld werd en dat hij bleef slapen bij iemand anders. Ik neem namelijk aan dat die jongen via de 538 telefoon doorgeschakeld werd naar haar. Mja ik blijf dit een gave stukje radiowrote:Als je meteen denkt dat je vriend vreemd gaat, omdat hij belt dat hij naar EHV gaat stappen en daar blijft slapen. Dan zit er toch wel iets fout in je relatie of in de gedachtengang van die vrouw?
Een promo voor The Woman In Black mogen maken.
Een van mn favoriete films. Waar ik een mix van een promo van de film en dit soort effecten ga maken.
View on YouTube
Een van mn favoriete films. Waar ik een mix van een promo van de film en dit soort effecten ga maken.
View on YouTube
Dat de partij waarop ik heb gestemd (D66) eindelijk een keer de meeste zetels heeft behaald hier.
En in andere gemeentes hebben ze het ook goed gedaan
En in andere gemeentes hebben ze het ook goed gedaan
-
N
Jaren 80/90 muziek luisteren, Aerosmith, Guns 'n Roses, Toto, Bon Jovi etc 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Jaaaaa heerlijkwrote:Jaren 80/90 muziek luisteren, Aerosmith, Guns 'n Roses, Toto, Bon Jovi etc
Last edited by wootum on 21 Mar 2014 12:09, edited 2 times in total.
kheb die dvd nog ergens liggen
Klasgenoot die hetzelfde instrument blijkt te spelen 
Je leuter?wrote:Klasgenoot die hetzelfde instrument blijkt te spelen
He bah
Welke dan?wrote:Klasgenoot die hetzelfde instrument blijkt te spelen
Marimbawrote:Welke dan?wrote:Klasgenoot die hetzelfde instrument blijkt te spelen
Voor degenen die dat niet weten http://www.bertdoornbos.nl/Musica-Vivac ... arimba.jpg