Alle drie ge pre-orderedwrote:Nieuwe AM1 Essential Collectie![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrote:Fading
Mixwerk van Solutio & The I's gister 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:Het weer!![]()
Nice, gister die groene al ge pre-orderedwrote:Alle drie ge pre-orderedwrote:Nieuwe AM1 Essential Collectie![]()
Naar Rome tot en met vrijdagmiddag
Toedels.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Google plz

De spatie en de L intypoen is zelfs niet eens nodig 
Zaterdag kan ik mijn snoepje weer ophalen

Heel vet
Ik ga over een klein jaar (na mijn 24e verjaardag) ook beginnen aan mijn motorrijbewijs 
-
N
Kijk alsjeblieft uit met die gevaarlijke dingen.
Rij al een tijdjewrote:Kijk alsjeblieft uit met die gevaarlijke dingen.
Tja hoe groter je vervoer hoe meer kans je hebt om te overleven (als je uit gaat van crashes op dezelfde snelheid)
Kijk als je met een motor tegen een Toyota IQ aan knalt met 50 kmph dan vlieg je gewoon van je motor en heb jij de grootste schade waarschijnlijk.
Knal je met een Humvee tegen een Toyota IQ aan dan voelt het meer alsof je een kat doodrijd.
Kijk als je met een motor tegen een Toyota IQ aan knalt met 50 kmph dan vlieg je gewoon van je motor en heb jij de grootste schade waarschijnlijk.
Knal je met een Humvee tegen een Toyota IQ aan dan voelt het meer alsof je een kat doodrijd.
Euphorische nummers of summer mixjes met dit weer 
Dat verschil is te verwaarlozen als je het hebt over een 600cc of een 1000cc hoorwrote:Tja hoe groter je vervoer hoe meer kans je hebt om te overleven (als je uit gaat van crashes op dezelfde snelheid)
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Het weer vandaag!
Moest voor school mensen overtuigen voor een goed doel, nadat we het bewijsmateriaal gemaakt hadden alle folders weg geflikkerd en bier gaan drinken op een terras!
Moest voor school mensen overtuigen voor een goed doel, nadat we het bewijsmateriaal gemaakt hadden alle folders weg geflikkerd en bier gaan drinken op een terras!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
wrote:Tja hoe groter je vervoer hoe meer kans je hebt om te overleven (als je uit gaat van crashes op dezelfde snelheid)
Gevaarlijkste voertuig op aarde is een golfkar, verdomme
gta bewijst het tegendeel...wrote:wrote:Tja hoe groter je vervoer hoe meer kans je hebt om te overleven (als je uit gaat van crashes op dezelfde snelheid)
Tot je van de grootste berg afdondert tijdens een golfkar-offroad-race.wrote:gta bewijst het tegendeel...wrote:wrote:Tja hoe groter je vervoer hoe meer kans je hebt om te overleven (als je uit gaat van crashes op dezelfde snelheid)
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Firestorm, Hollow en Secret Syndicates in de nieuwe Unleashed.