Fucking overal kippenvel als ik die Tijdmachine filmpjes zie.
Tering! Wat had ik daar graag bij willen zijn!
Tering! Wat had ik daar graag bij willen zijn!
Super droog
Haha prachtig inderdaadwrote:The Skribbles zijn moves tijdens dit nummer afgelopen zaterdag![]()
wrote:Carnaval inderdaad![]()
kutste dagen van het jaar dit, kan wel springen van blijdschap dat het morgen alweer voorbij is![]()
![]()
Je kan met carnaval natuurlijk ook niet 8 uur lang in een tent tegen een paal aanhangen.wrote:wrote:Carnaval inderdaad![]()
kutste dagen van het jaar dit, kan wel springen van blijdschap dat het morgen alweer voorbij is![]()
![]()
Clint Eastwood, Dirty Harry, Feel Good Inc, Dare, 19-2000 Soulchild Remixwrote:Discografie van Gorillaz luisteren
wrote:Je kan met carnaval natuurlijk ook niet 8 uur lang in een tent tegen een paal aanhangen.wrote:wrote:Carnaval inderdaad![]()
![]()
Ik moet werken als portier, domme eend.wrote:Je kan met carnaval natuurlijk ook niet 8 uur lang in een tent tegen een paal aanhangen.wrote:wrote:Carnaval inderdaad![]()
![]()
Dit lijkt mij ietwat hypocrietwrote:domme eend.
Die zijn ook lekker ja, maar dat zijn ook meteen de grootste hits zowatwrote: Clint Eastwood, Dirty Harry, Feel Good Inc, Dare, 19-2000 Soulchild Remix