Verslaafdewrote:3000+ nuttige bijdrages van mij op hardtraxx.
Active topics in Off-Topic
Moderators
^ Dat is toevallig een van m'n favoriete tracks van BanHu
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Haha foto!wrote:Zondag met m'n dronken kop op de grond gepleurd, en nu een wond hebben die lijkt op een Hitler-snor
Top2000 weer begonnen en maandag naar het Top2000 café 
Haha nooooo manwrote:Haha foto!wrote:Zondag met m'n dronken kop op de grond gepleurd, en nu een wond hebben die lijkt op een Hitler-snor
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Toch wel benieuwd wie hierachter zit haha
Met een Theremin gespeelt (en ook een Juno-60 en JP-6000)
Wat zijn die dingen vet zeg!
EDIT - oja en ik heb iets geweldig vets gemaakt in FL (Dub Techno bby)!
Wat zijn die dingen vet zeg!
EDIT - oja en ik heb iets geweldig vets gemaakt in FL (Dub Techno bby)!
http://www.liveleak.com/view?i=cd6_1388055411
geniaal....een nasty vent van 33 komt naar t huis van een 13 jarige meisje en denkt dat ze alleen thuis is
maar heeft niet gezegt dat der broers ook op m zitten te wachten 
geniaal....een nasty vent van 33 komt naar t huis van een 13 jarige meisje en denkt dat ze alleen thuis is
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Hulde voor die gasten!wrote:http://www.liveleak.com/view?i=cd6_1388055411
geniaal....een nasty vent van 33 komt naar t huis van een 13 jarige meisje en denkt dat ze alleen thuis ismaar heeft niet gezegt dat der broers ook op m zitten te wachten
Mja in Nederland kom je dan zelf in de problemen voor mishandeling of als de advocaat van zo'n vies ventje t goed speelt voor nog erger.
Gebeurt daar nog vaker.wrote:Mja in Nederland kom je dan zelf in de problemen voor mishandeling of als de advocaat van zo'n vies ventje t goed speelt voor nog erger.
Waar is daar dan?wrote:Gebeurt daar nog vaker.wrote:Mja in Nederland kom je dan zelf in de problemen voor mishandeling of als de advocaat van zo'n vies ventje t goed speelt voor nog erger.
@djfrontliner
Don't be surprised if in a month or so you'll see me playing without headphones ;-)
Haha wordt tijd ook.
Als je altijd dezelfde tracks draait kun je ze op een gegeven moment wel draaien zonder koptelefoon.
Don't be surprised if in a month or so you'll see me playing without headphones ;-)
Haha wordt tijd ook.
Met een vriendin geraved (spelling?) op Raggatek voor de lol.
Ze houdt van dat soort muziek (onder andere).
Dat was best wel een dik genietmomentje. Gewoon even voor de lol mongolisch doen omdat het leuk is.
Ze houdt van dat soort muziek (onder andere).
Dat was best wel een dik genietmomentje. Gewoon even voor de lol mongolisch doen omdat het leuk is.
Gister het allerlaatste optreden van Arjen als Noisecontrollers meegemaakt. Je zag aan ze alle 2 hoe ze stonden, dat het een speciaal moment was. Ook als laatste plaat Killerclown - Silentium draaien, Helden! Ook bij de eerste plaat deed Bas met zijn hand arjen z'n hand de plaat laten starten. Allemaal kleine dingetjes die mij opvielen haha!
wrote:http://www.liveleak.com/view?i=cd6_1388055411
geniaal....een nasty vent van 33 komt naar t huis van een 13 jarige meisje en denkt dat ze alleen thuis ismaar heeft niet gezegt dat der broers ook op m zitten te wachten
Haha dat was een welkome verassing inderdaad, ze slaan die vent goed hard op z'n bakkes. Terecht overigens
.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025