Ben je ongesteld ?wrote:wrote:Stefan....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Niet!wrote:wrote:Stefan....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Continu de afgelopen maanden.wrote:Ben je ongesteld ?wrote:wrote:Stefan....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
Bloeden als een rund die jongen.wrote:Ben je ongesteld ?wrote:wrote:Stefan....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
Hee kip, je vriendin stuurde deze foto van je periode !

-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dan ken je d'r beter dan ik
1e werkdag bij Serious Request gehad. Was super 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Waar werk je bij? Mijn zus werkt bij Corrino, die zitten daar ook ieder jaar de hele week 
Ik zit bij Corrino in de editsuitewrote:Waar werk je bij? Mijn zus werkt bij Corrino, die zitten daar ook ieder jaar de hele week
Om er toch even serieus op in te gaan: wanneer ik hier niks meer te lachen heb, of het me te veel moeite/tijd kost.wrote:Exo....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
Zoals je gemerkt moet hebben ben ik afgelopen week weinig aanwezig geweest
-
S
Waarom al die haat? Vraag jij eens niet aan Jor-D of 'ie je account kan verwijderen?wrote:Exo....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
-
N
Kerstvakantie 
Is toch maar een grapje jwz xoxoxoxoxowrote:Om er toch even serieus op in te gaan: wanneer ik hier niks meer te lachen heb, of het me te veel moeite/tijd kost.wrote:Exo....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
Kun jij dan niet hetzelfde vragen?wrote:Waarom al die haat? Vraag jij eens niet aan Jor-D of 'ie je account kan verwijderen?wrote:Exo....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Komop, zo kan ie wel weer kinders. 
Als het programmeren/scripten eindelijk een beetje lukt 
wrote:Is toch maar een grapje jwz xoxoxoxoxowrote:Om er toch even serieus op in te gaan: wanneer ik hier niks meer te lachen heb, of het me te veel moeite/tijd kost.wrote:Exo....wanneer log je een keer uit en kom je niet meer terug?
Ooh welke programmeertaal?wrote:Als het programmeren/scripten eindelijk een beetje lukt
Als kerstpakket een cadeaubon van 100euro voor bol.com 
Kijk daar heb je wat aan!wrote:Als kerstpakket een cadeaubon van 100euro voor bol.com