Dat meen je niet? 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die kun je dus ook niet meer serieus aankijken nu. Ben wel benieuwd wat voor type dat is die lerares. 
Als stagiair bij een ICT bedrijf weet ik er alles van ;P
Vertel.wrote:Als stagiair bij een ICT bedrijf weet ik er alles van ;P
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Zwijgplicht, maar je kunt je er wel wat bij voorstellen denk ik.
Maar bij ICT bedrijf? Je kunt zien wat werknemers van bepaalde bedrijven allemaal bezoeken ofzo?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dudeee, Vertel nu meteen welke lerares!?wrote:Of ik even naar een laptop van een lerares wilde kijken, hij gaf ruis in Windows Media Player![]()
Reparatie en opschonen doen wij ook.wrote:Maar bij ICT bedrijf? Je kunt zien wat werknemers van bepaalde bedrijven allemaal bezoeken ofzo?
Ahaaa get it. Denk dat je genoeg tegen komt dan ja. 
Genieten, maar zitten wel wat erg abrupte stukken tussen
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Helaas wel ja, dat is voor mij ook het minpunt.wrote:Genieten, maar zitten wel wat erg abrupte stukken tussen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Epische vondst 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ben nummer voor de kerst aan het maken. Klinkt geweldig 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Project Hardcore 2013 CD2 Mixed bij Tieum

Zo teamweekend! Vanavond Enschede en morgen Dieka, DOEI
Vanavond draaien en morgen t/m zondag naar Dusseldorf, mooi weekendje denk ik zo 
Dieka, elke week weer volle bak.wrote:Zo teamweekend! Vanavond Enschede en morgen Dieka, DOEI
Net lekker geskied in Valkenswaard, morgen belangrijke wedstrijd met mijn team om daarna weer eens een keer goed te zuipen (bij een ander HT-lid)
. Zondagochtend/middag voetbal kijken en wss daarna ook nog even 'chillen' met wat vrienden. Oftewel: Heerlijk weekend