Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:19 

Hardtraxx Veteran

Deels eens. Sowieso inderdaad respect voor de namen die je noemt, maar laten we niet doen alsof ze bij hun eigen club op een houtje moeten bijten xd dat is natuurlijk ook Europese top of daar net onder. Daarom nog meer respect voor een speler als Di Natale (2 clubs in zijn leven gehad en kon toch echt wel hoger dan Udinese) en nog wel een aantal van dat soort voorbeelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:22 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Deels eens. Sowieso inderdaad respect voor de namen die je noemt, maar laten we niet doen alsof ze bij hun eigen club op een houtje moeten bijten xd dat is natuurlijk ook Europese top of daar net onder. Daarom nog meer respect voor een speler als Di Natale (2 clubs in zijn leven gehad en kon toch echt wel hoger dan Udinese) en nog wel een aantal van dat soort voorbeelden.

Toto is inderdaad ook een baasje. Totti speelt bij AS Roma en ga dat nou geen top noemen, eerder de 'slechtere' subtop. Del Piero en Buffon zijn altijd bij Juventus gebleven ook na de wat mindere jaren en bijv het omkoopschandaal. Maar je hebt gelijk het zijn geen hele kleine clubs ofzo.

Nog even over Toto, jammer dat hij waarschijnlijk weer niet meegaat naar het wk. Vorige week was hij ook weer erg sterk tegen Juventus. Een leuk weetje is dat hij de laatste 5 jaar na Messi en CR7 de meeste doelpunten heeft gemaakt en dat bij Udinese. Een club die veel minder kansen krijgt dan Barca en Real en die ook nog eens in een moeilijkere competitie zit. Een van de meest onderschatte spelers. Een hele snelle jongen die toch wel beter is dan de matige balotelli. Ik zou wel een aanval met Giuseppe Rossi en Antonio Toto Di Natale willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:29 

Kraak... Piep...

Waarom staat Roma dan 2e? en heeft een tijd 1e gestaan?
Toch raar voor een, volgens jou, lage subtop dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:34 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Waarom staat Roma dan 2e? en heeft een tijd 1e gestaan?

Ze beginnen een seizoen goed en zijn meteen top? Wat een lachtertje. Zijn AC Milan en Lazio nu dan meteen maar grauwe middenmoters? De laatste 4 wedstrijden heeft AS Roma ook niet weten te winnen en dat tegen Torino, Sassuolo, Cagliari en Atalanta. Nu is Totti dan ook geblesseerd, maar het spel lijkt de laatste 3 wedstrijden helemaal nergens op. Daarnaast zijn er na Totti geen topspelers, alleen Benatia en De Rossi kunnen eventueel met een topteam meedraaien. Vorig jaar werden ze 6e, 2 jaar geleden 7e en 3 jaar geleden ook 6e. Dan hoor je zeker niet bij de subtop van Europa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:43 

Kraak... Piep...

Een team is ook nooit het zelfde en elk jaar anders. Je kan niet iemand tot de subtop benoemen op naam.
Voorbeeld.
Villareal staan nu 5e in de Primera Division en kwam uit degradatie. Zijn ze dan nog steeds een degradatie ploeg?
AS Monaco staat 3e in de Ligue Un en kwamen uit degradatie, zijn ze dan nog steeds een degradatie ploeg?

Een subtop of top bepaal je niet op naam, tenzij het elk jaar het zelfde is. Zoals Nederland een beetje. Het is niet zo dat als je normaal 8e staat, het je plicht is om daar te blijven omdat je anders buiten je boekje gaat. Teams veranderen en misschien is het nu Roma dat veranderd. Net als Villareal en Monaco
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:48 

Hardtraxx Elite

AS Roma heeft niet zoveel aankopen gedaan als bijv. Monaco. Ze hebben wel enkele topaankopen gedaan zoals Benatia. Daarnaast hebben ze ook een andere coach maar Roma gaat de 2e positie zeker niet volhouden en ik zie ze nou ook niet de Europese subtop verslaan (ook niet met Totti). Ik vind Villareal en AS Monaco ook zeker niet bij de subtop horen. Die missen nog teveel om echt daar bij mee te kunnen draaien.
In Italië zie ik AS Roma naast Fiorentina en Lazio natuurlijk wel als subtop.

Edit: Is Hellas Verona nu ook subtop omdat ze 6e staan en ze vorig jaar nog Serie B speelde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:54 

Hardtraxxer

ExoBassTix schreef:
Of je begrijpt Harsh Noise (je neemt het serieus) of niet.
Zijn niet veel mensen die het serieus nemen, heb wel medelijden met die paar mensen.
Ik kan weten hoe mental en fysiek destructief die muziek is. Laatst nog een keer flink paranoïde geworden, vreemde dingen gezien en meegemaakt, en wat dan nog. Ergste is dat als je er eenmaal in zit, he door blijft gaan. Heel verslavend.

Jij bent een groot genietmomentje :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:59 

Hardtraxx Addict

Tja wat kan ik zeggen...
Ik doe mn best :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:01 

such intersting
many fascinate
wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:20 

Kraak... Piep...

KSwoosh schreef:
such intersting
many fascinate
wow

Je bent wel geobsedeerd door de doge of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:31 

Donateur

Ja ik snap die humor daarvan ook nog niet echt, gewoon weer zo hype. En als er iemand een volgertje is dan is het kasper wel om met de hype mee te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:36 

Waarom begrijp ik zulke dingen nou nooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:39 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Waarom begrijp ik zulke dingen nou nooit?

Ik snap d'r ook helemaal niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:10 

Hardtraxx Addict

Zijn Kasper en ik de enigende het snappen o3o

Brand los heren :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:13 

Donateur

Such exo
Many bass
Wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:23 

Kevin-Raw schreef:
Ja ik snap die humor daarvan ook nog niet echt, gewoon weer zo hype. En als er iemand een volgertje is dan is het kasper wel om met de hype mee te doen.

wat bedoel je daar nou weer mee? xd

Kevin-Raw schreef:
Such exo
Many bass
Wow

maar zo doe je het dus fout
exo en bass zijn niks :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:31 

Donateur

Geen idee moest je gewoon ergens mee afkraken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:32 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:
Kevin-Raw schreef:
Such exo
Many bass
Wow

maar zo doe je het dus fout
exo en bass zijn niks :aww:

Many flaw
Such ignorance
Very bad
Wow

Schaam je Kevin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:35 

Hardtraxx Veteran

Ik begin dr niet aan. Raar taaltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook echt te grappig voor woorden. Ik zag laatst zo'n plaatje langskomen met die doge in een auto ofzo... ging helemaal stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:40 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:42 

Hardtraxx Elite

Gast houd gewoon je toetsenbord!
Niemand boeit die hype / rage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

Was jij niet geband Wout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:56 

Andromeda schreef: