Zag paar dagen geleden een aflevering waarin ze de film 'Taken' nadeden.wrote:family guy, die afleveringen kan je zo vaak kijken, blijft leuk.
Echt waar, geniaal!
Zag paar dagen geleden een aflevering waarin ze de film 'Taken' nadeden.wrote:family guy, die afleveringen kan je zo vaak kijken, blijft leuk.
Tevens mijn genietmoment.wrote:Al die nieuwe tracks van NC. De een nog genialer dan de ander
wrote:Al die nieuwe tracks van NC. De een nog genialer dan de ander
En het moment dat je geïnterviewd word door een ananas op qlimaxwrote:Al die nieuwe tracks van NC. De een nog genialer dan de ander
Haha die kerel heeft heel de avond achter me gestaanwrote:wrote:Al die nieuwe tracks van NC. De een nog genialer dan de ander
Ja die feteke is heb de humor van een platgeslagen strontvlieg, het is dat ik niet mocht stemmen voor slechtste Mod in het HT award topic...wrote:
jezus wat een zuurpruim die mod
veel te serieus die fekete
+1, niet echt hardtraxx mentaliteit die jongenwrote:Ja die feteke is heb de humor van een platgeslagen strontvlieg, het is dat ik niet mocht stemmen voor slechtste Mod in het HT award topic...
al het eten op mn werk is altijd gratiswrote:Hele schaal vol gratis mandarijntjes op stage.
Hier soep en salade enzo wel. Maar mandarijntjes liggen hier niet elke dag.wrote:al het eten op mn werk is altijd gratiswrote:Hele schaal vol gratis mandarijntjes op stage.
wrote:He shit, dan releasen ze m niet.wrote:November heeft maar 30 dagenwrote:31-11-13....
Maar toch kun je van z'n opmerkingen genietenwrote:Blijft me telkens maar weer verbazen hoe dom die kerel is.![]()
Je zou verwachten dat hij de aanleiding zou zijn om dat in het leven te roepen...wrote:Ja die feteke is heb de humor van een platgeslagen strontvlieg, het is dat ik niet mocht stemmen voor slechtste Mod in het HT award topic...
Hier echt niks grappigs aan.
Wollah tozwrote:Hier echt niks grappigs aan.