Psst, die speelt sinds dit jaar (niet onverdienstelijk) bij Southhamptonwrote:en dan nog Lovren van Lyon in de verdediging en je hebt een sterk team.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Oepsss dat kloptwrote:Psst, die speelt sinds dit jaar (niet onverdienstelijk) bij Southhamptonwrote:en dan nog Lovren van Lyon in de verdediging en je hebt een sterk team.en laten we Darijo Srna niet vergeten, zeer onderschatte rechtsback maar doet het bij Shaktar altijd al geweldig en is echt de leider van dit Kroatië.
Als je je map met albums voor de miljoenste keer opent en onder andere even de albums van The Machine en The Pitcher doorheen skipt, wat een bazenspul staat daar tussen 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hints in de shoutbox 
Gister 67 van de 75 CDs (van mijn album) verkocht op Celebrate Creatief Leren
had een geweldige dag.
ja dat was wel gezelligwrote:Hints in de shoutbox
Stijltje van Micromakine, dat album wordt pas dik.
Stijltje van Micromakine, dat album wordt pas dik.
Ik heb de producer-kant van Harsh Noise hemel gevonden. 
Exo die weer eens een vreemde post plaatst in het genietmomentjes topic,
Snap nooit wat van jou posts als ik eerlijk ben...
Je bent ook geen bronywrote:Exo die weer eens een vreemde post plaatst in het genietmomentjes topic,
Alles wat ik zeg is brony-stuff blijkbaar 
Afijn, anders verwoord:
Ik heb geweldige VSTs gevonden waarmee ik zojuist mijn beste Harsh Noise opname tot nu toe heb gemaakt.
DarkWare VSTs
Afijn, anders verwoord:
Ik heb geweldige VSTs gevonden waarmee ik zojuist mijn beste Harsh Noise opname tot nu toe heb gemaakt.
DarkWare VSTs
-
G
deze plaat
bubble bubble bubble bubble butt bubble bubble bubble bubble butt bubble bubble bubble bubble butt
View on SoundCloud
bubble bubble bubble bubble butt bubble bubble bubble bubble butt bubble bubble bubble bubble butt
View on SoundCloud
Die kickswrote:deze plaat
View on SoundCloud
Dit hele setje is ook epic
http://www8.zippyshare.com/v/77194875/file.html
-
G
haha sterfwrote:Frenchcore
-
N
Goeie frenchcore
Ben er alleen niet mee bekend dus weet ook niet wie goeie frenchcore maakt. Weet iemand misschien wie goede frenchcore draait? Dan bedoel ik stevige kicks met niet al te blije sounds erdoor.
We blijven wel vrienden hoor!wrote:haha sterfwrote:Frenchcore