wrote:wrote:Even lekker wegdromen met Wasted Penguinz album
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hoeveel leer jij wel niet?wrote:wrote:wrote:Even lekker wegdromen met Wasted Penguinz albumWel tijdens het leren, maar dan nog
Precies 2x de helft, en ik versta onder leren ook een beetje rustig aan.wrote:Hoeveel leer jij wel niet?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
1x de helftwrote:En hoeveel rook jij?
No shit, vandaar dat ik ook 'precies 2x de helft' zeiwrote:1x de helftwrote:En hoeveel rook jij?
-
DHardtraxx Veteran
boefjewrote:No shit, vandaar dat ik ook 'precies 2x de helft' zeiwrote:1x de helftwrote:En hoeveel rook jij?
YumYumwrote:Noodle chicken flavour soep
-
N
Boerenkool met runderworst
Edit: oh dacht dat dit het vreettopic was.
Edit: oh dacht dat dit het vreettopic was.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Worteltjes, gekookte aardappelen met jus en een slavinkje.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Hahaha heldig 
Kaartje voor Loudness binnen, en ook kaartje voor Heerenveen - VVV donderdag in de pocket 
-
DHardtraxx Veteran
Ik dacht dat je je loon nog niet binnen had?wrote:Kaartje voor Loudness binnen, en ook kaartje voor Heerenveen - VVV donderdag in de pocket
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Artic @ Thrillogy 2013 
Nee klopt, maar H'veen - VVV was maar 6,- euro en Loudness is voorgeschotenwrote:Ik dacht dat je je loon nog niet binnen had?wrote:Kaartje voor Loudness binnen, en ook kaartje voor Heerenveen - VVV donderdag in de pocket
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Was net een ongeluk gebeurd voor mijn werk op de weg. De rijbanen waren afgesloten dus auto's moesten binnendoor via het winkelcentrum terrein. Maar over de openbare weg gaat nog een oversteekplaats met stoplichten. Maar 3 meter voor dat stoplichten waa de Politie het aan het afzetten. Sommige mensen zijn zo dom om nog te wachten tot het groen wordt. 
Kapot gelachen tijdens me pauze
Kapot gelachen tijdens me pauze
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
http://noisj.bandcamp.com/album/not-quite-forgotten
Nieuwe Embrionyc album
The Difference Between Water & Tears

Nieuwe Embrionyc album
The Difference Between Water & Tears
Yes! Hij is uit!wrote:http://noisj.bandcamp.com/album/not-quite-forgotten
Nieuwe Embrionyc album![]()
The Difference Between Water & Tears![]()
Wat een bazenactie trouwens, die titel. Ook geniaal hoe Cubic Nomad er op reageerde
Degos & Re-Done @ Q-Base 2013 Dit is tot nu toe gewoon de beste set van dit jaar
, gewoon met Connected openen