Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk. Blijf erbij dat Project One gewoon episch is/was.
Iemand in de trein die gewoon een MiM shirt draagt 
View on YouTube
Lig helemaal in een scheur om die dikke en dat wijffie die gaan jumpen. Vooral dat wijffie met der houten poten, geweldig
Lig helemaal in een scheur om die dikke en dat wijffie die gaan jumpen. Vooral dat wijffie met der houten poten, geweldig
Naar achter tikke, of schuppe, da maak nie uit
Jeugdsentiment deze plaat!wrote:Lig helemaal in een scheur om die dikke en dat wijffie die gaan jumpen. Vooral dat wijffie met der houten poten, geweldig
View on YouTube
Wist het eigenlijk niet moet ik eerlijk zeggen, toch best saillant detail. Alleen zo gauw art of creation erop klapt is alles weer vergeven en vergeten. Jezus wat een plaat.wrote:Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk. Blijf erbij dat Project One gewoon episch is/was.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vanochtend met pa opa en broer hout in houthok gestapeld, zet m'n opa in een keer een cd op met early hardcore 
GTA V binnen.
Irritatiemomentje: GTA V binnen en over anderhalfuur weer richting werk moeten, en vanavond Inshock Overdose maar goed nou heb ik dus net GTA V binnen
Irritatiemomentje: GTA V binnen en over anderhalfuur weer richting werk moeten, en vanavond Inshock Overdose maar goed nou heb ik dus net GTA V binnen
wrote:GTA V binnen.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Wat een baas! haha.wrote:Vanochtend met pa opa en broer hout in houthok gestapeld, zet m'n opa in een keer een cd op met early hardcore
Godverdomme zeg, dat kan ook alleen maar bij jullie familie gebeuren hèwrote:Vanochtend met pa opa en broer hout in houthok gestapeld, zet m'n opa in een keer een cd op met early hardcore
-
G
echt he soooooowwwwwwwwwwwrote:Godverdomme zeg, dat kan ook alleen maar bij jullie familie gebeuren hèwrote:Vanochtend met pa opa en broer hout in houthok gestapeld, zet m'n opa in een keer een cd op met early hardcore
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Wat een prachtgoals van Wilshere, Ramsey, Ibrahimovic en Edison Cavani. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
The Sexuall Thrill die langsknalt in de hardstyle top 1000 
Terug na paar dagen afwezig, wat er wel niet allemaal gebeurt op Hardtraxx wanneer ik weg ben 
Oh en gescant hebben op Octoberfest Arcen (gister en vannacht), beste wat ik heb gehoord: "ik kruip wel even in je endeldarm, dan ben ik wel je aambei."

Oh en gescant hebben op Octoberfest Arcen (gister en vannacht), beste wat ik heb gehoord: "ik kruip wel even in je endeldarm, dan ben ik wel je aambei."
Idd manwrote:Godverdomme zeg, dat kan ook alleen maar bij jullie familie gebeuren hèwrote:Vanochtend met pa opa en broer hout in houthok gestapeld, zet m'n opa in een keer een cd op met early hardcore
Een soort van Qult set draaien voor een volle zaal als laatste van de dj contest en vlak voor gerard ekdom. i love it!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Adaro die Yellow Claw erin klapt 
Ik zet em nu voor het eerst op tijdens Butterfly VIPwrote:The Sexuall Thrill die langsknalt in de hardstyle top 1000
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Wat komen er toch weer een pareltjes naar boven in die HStop1000
Daar boven op ook nog eens jarig zijn
Daar boven op ook nog eens jarig zijn
Eens, te heerlijk ditwrote:Wat komen er toch weer een pareltjes naar boven in die HStop1000![]()
GefeliciteerdDaar boven op ook nog eens jarig zijn
Tracklist van Re-Volt @ Harder styles of EDM ziet er gruwelijk uit:
01. E-force & Luna - Blacklight
02. Artic - I am eternal
03. Toneshifterz - RAW Power
04. Chris one & The machine - Different kind of therapy
05. Donkeyrollers - The million gods
06. Jack of sound - You're next 2013
07. Degos & Re-done - This mind
08. Digital punk & Waverider
09. Titan - My angel
10. Alphaverb & Intractable one - Destination nowhere (Jack of sound remix)
11. E-force & Luna - Shade of the night
12. Alpha² - Kick back (E-force remix)
13. B-front & High voltage - The 4th kind
14. ASYS - Acid nightmare (Zany remix)
15. Headhunterz - Headshot
16. Alpha² - Unleashed once again
17. Titan & MC Chief - Clap you
18. Radical redemption - God's child
19. Revolutionz - Darkness
20. Crypsis & B-front - Universe
21. Re-volt - Invictus
22. Degos & Re-done - Outside the box
23. Francesco Zeta - Shut up
24. B-front & Jak of sound - Blow ya dj tool
25. Activator - Sparta
26. Chain reaction - Answers (Adaro remix)
27. Wavolizer - Sympho
28. E-force & Luna - Masterclass
29. B-front & Re-volt - W.A.R.
30. The r3belz - Pattern two