Vet! Geintje, geen flauw idee waar je het over hebt...wrote:Met Merchant Of Doom (aka. Embrionyc) gepraat, zegt dat ie Rechenschaft 111 af gaat maken voor The Essence Of Imperfection
Wel een genietmomentje, vandaag half uur hakkuhdag op 3fm.
Vet! Geintje, geen flauw idee waar je het over hebt...wrote:Met Merchant Of Doom (aka. Embrionyc) gepraat, zegt dat ie Rechenschaft 111 af gaat maken voor The Essence Of Imperfection
Enrico Stade (Embrionyc/Merchant Of Doom) is de beste Industrial Hardcore, Doomcore en Schranz producer ooit. Heeft ook release op Dark Descent bijv.wrote:Vet! Geintje, geen flauw idee waar je het over hebt...wrote:Met Merchant Of Doom (aka. Embrionyc) gepraat, zegt dat ie Rechenschaft 111 af gaat maken voor The Essence Of Imperfection
Doet me weinig, hoeveel mensen een belaald iemand kennen die ik opnoemwrote:Embrionyc is zeker een baasje (wow, je noemt een keer iemand die meer dan 3 mensen hiet kennen), maar beste industrial producer...nee. En qua schranz zijn er zéker betere.
Ben daar laatst nog in de studio geweest, voor een vergadering. Best wel klein daar maar vet gezelligwrote:Bijna alle muziek die ze op 3fm draaien is genieten. Jaren 90.
Nice! Wist niet dat er al een D.D. set online stond.wrote:Als we het over Dark Descent hebben:
View on SoundCloud
Genietmomentje om dit terug te horen. Hele set meegemaakt, dit ging live zo fucking hard en bazig
Hopelijk komt die van Fracture 4 ook nog, maar dat is denk ik meer een hoop dan dat dit daadwerkelijk nog vrij komt.
Na een kwartier:wrote:Haha dat gaat hier zeker niet gebeuren. Die kunnen dat ook wel waarderen.
Had ik al eerder gehoord in een promo mix van Boris S. (check Cubbo Soundcloud), en ja, Pappenheimer is altijd gewoon een baaswrote:Hahahaha, die USB set van Pappenheimer begint met een schranz-harlem shakeIk zat letterlijk hardop te lachen
wrote:2 leuke albums die dit jaar nog komen (Audioception en Music Rules The Noize)