Boris Schalk 
wrote:De set van Deetox & Delete op Indicator, wat een beukwerk![]()
wrote:De set van Deetox & Delete op Indicator, wat een beukwerk![]()
Jaloers!wrote:Sennheiser HD 205 besteld
Hij doet het wel vaker, ooit een keer op EDC in New York ofzo geloof ik en een keer op Ultra Music Festival in Kroatië (vanaf 1:02:00 ongeveer luisteren, hele dikke mashup imo). Maar dit is de eerste keer dat ik er beeld bij zie, best wel vet om te zien dat veel mensen er wel leuk op reagerenwrote:Respect
00:28 - 00:31 OWWWWW! Dat is een schijf manneké!wrote:Video van Porter Robinson die op Tomorrowland zijn (?) TOA/Hidden-mashup en Raging In The Dancehall (TOA Remix) draait![]()
View on YouTube
Hahahawrote:00:28 - 00:31 OWWWWW! Dat is een schijf manneké!wrote:Video van Porter Robinson die op Tomorrowland zijn (?) TOA/Hidden-mashup en Raging In The Dancehall (TOA Remix) draait![]()
View on YouTube
Vanaf 2:03 die Mashup. Denk dat die Belgen wel een leukere reactie hadden dan deze Amerikanenwrote:Maar dit is de eerste keer dat ik er beeld bij zie, best wel vet om te zien dat veel mensen er wel leuk op reagerenHad wel graag de directe reacties gezien op het moment met de vocals en eerste kicks van Headphone Wisdom.
sometimes you just gotta play 175 bpm industrial darkcore to a completely disinterested ibiza crowd
wrote:hahaha wat een baas
Gelukkig maarwrote:Alleen jammer dat hij het darkcore noemt (als het die TOA platen waren), verder held inderdaad
OT: tot nu toe heerlijk dagje. Helemaal vergeten een cijfer te hebben gekeken die al een week online stond waar je lage verwachtingen voor had en je een 7 voor hebt, en net gezellig een broodje gegeten met een toch wel heel leuk meisje. Nu nog die Q-Base area binnen halen en mijn dag kan niet meer stuk