Sasha F - F.R.E.A.K
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
STAMPUHHH HC REFIX !!!!!wrote:Die Prophet set op Qlimax heb ik me zwaar op staan vermaken toen. Kwestie van verwachtingen tot -100% bijstellen. Sowieso een Qlimax afsluiting is tot nu toe altijd minder dan de laatste hardstyle acts.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ava van TVDS aka Atmozfears aka Tim

-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Heldwrote:Ava van TVDS aka Atmozfears aka Tim
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Rebels hoor
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021

Mensen, ga 2C-B of LSD gebruiken als je dit zo interessant vindt. 
Over paar uur richting Amsterdam, dan naar het Olympisch stadion, voor de jubileumwedstrijd van Sjaak Swart
Nooit gedacht dat ik Sjaak Swart, Johan Cruijff e.d, nog kan zien voetballen in een vol stadion

Last edited by Peperkoek on , edited 1 time in total.
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
De jubileumwedstrijd van Sjakie Swart, prachtig om te zien 
Vind je... heel leuk al die ouwe namen, maar tis nou niet echt een genot om te zien ofzo.. bewegen ze eigenlijk wel? :') Aan de andere kant, als je het vanuit een lachwekkend oogpunt bedoeld, dan ja.wrote:De jubileumwedstrijd van Sjakie Swart, prachtig om te zien
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Kwestie van de juiste verwachtingen hanteren, ik vind het prachtig om al die oude sterren van weleer te zien spelen.
Dat is waar, je moet er niet veel van verwachten en is wel grappig om te zien. Maar in voetballend opzicht houd het snel opwrote:Kwestie van de juiste verwachtingen hanteren, ik vind het prachtig om al die oude sterren van weleer te zien spelen.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Nog net op tijd een Dominator kaartje weten te bemachtigen 
Net terug uit Amsterdam, en geloof mij, dat is heel vet om mee te makenwrote:Dat is waar, je moet er niet veel van verwachten en is wel grappig om te zien. Maar in voetballend opzicht houd het snel opwrote:Kwestie van de juiste verwachtingen hanteren, ik vind het prachtig om al die oude sterren van weleer te zien spelen.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Moridin - Unleashed 
"And so it begins... BAM BAM BAM BAM" 
Horen dat je geslaagd bent voor je opleiding