nee
wrote:nee
wrote:wrote:nee
met die 200's ben ik begonnen inderdaad, leuke spelers hoor, maaar vrij eenvoudig.wrote:heey wist niet dat je NDX-200's had Zenda, ik heb zelf de 400's. Ohja en CDJ's zijn ook vet natuurlijk
Fanboywrote:Zonet een betoog gehouden voor de klas over het onderwerp "hardstyle op de radio". Beetje uitleggen wat er bedoelt word met dagjesmensenWel een 8,9 gehaald en me lerares gaat een episode hard with style luisteren
HAHA fucking held! En wat zeiden ze ervan op Campus Winschoot'n?wrote:Zonet een betoog gehouden voor de klas over het onderwerp "hardstyle op de radio". Beetje uitleggen wat er bedoelt word met dagjesmensenWel een 8,9 gehaald en me lerares gaat een episode hard with style luisteren
Haha nice!wrote:me lerares was serieus geïntresseerd. Ze vond lose my mind wel erg vetjes. Ze vroeg hoe je het beste up to date kan blijven met de nieuwste hardstyle. Ik denk voor haar dat hard with style dan het aangewezen platform is
Ook uitgelegd waar het mee begon en toen had ik Bombs Away op gezet. Volume omhoog hoppa
Wie had je als lerares dan?wrote:me lerares was serieus geïntresseerd. Ze vond lose my mind wel erg vetjes. Ze vroeg hoe je het beste up to date kan blijven met de nieuwste hardstyle. Ik denk voor haar dat hard with style dan het aangewezen platform is
Ook uitgelegd waar het mee begon en toen had ik Bombs Away op gezet. Volume omhoog hoppaDat vond ze toch wel minder. Ook verteld dat er verschillende stromingen zijn. Adaro's remix voor answers opgezet, daarna accumulated filth en afgesloten met Formula
Je hebt haar niet naar dit mooie forum verwezen? Jammer hoor.wrote:Ze vroeg hoe je het beste up to date kan blijven met de nieuwste hardstyle. Ik denk voor haar dat hard with style dan het aangewezen platform is
wrote:Je hebt haar niet naar dit mooie forum verwezen? Jammer hoor.wrote:Ze vroeg hoe je het beste up to date kan blijven met de nieuwste hardstyle. Ik denk voor haar dat hard with style dan het aangewezen platform is
wrote:Zit die ook op Hardtraxx dan?
Haha kip jij bent grappigwrote:Zit die ook op Hardtraxx dan?
Nice, grats heawrote:Rijbewijs gehaald![]()
wrote:Nice, grats heawrote:Rijbewijs gehaald![]()