Jaaaaaaa, die is top
Nu even de beste mix in de geschiedenis van DJ'en:
View on YouTube
Goddomme die kan er wat van! Meteen wat van m'n fav nummers erin
Jaaaaaaa, die is top
Lachen! Wat ga je draaien? Hardstyle? Heb ook al een keertje in radstake mogen draaien.wrote:Jep! In augustus gaan ze een maand dicht, dus in september ben ik gelijk aan de beurt.wrote:Na 15 juni gok ik zo?wrote:Binnenkort mag ik een setje komen doen bij de Radstake!Nu staat alles nog vol gepland.
Housewrote:
Lachen! Wat ga je draaien? Hardstyle? Heb ook al een keertje in radstake mogen draaien.
Lekker toch!wrote:Housewrote:
Lachen! Wat ga je draaien? Hardstyle? Heb ook al een keertje in radstake mogen draaien.![]()
Nee gewoon lekker rammen
Joah! Heb alleen nog nooit voor publiek gedraaid, maar dat red zich wel. Binnenkort ga ik er even een middag naar toe om de Pioneers een beetje te leren kennen. Daarna moet het helemaal goed komen denk ik!wrote:Lekker toch!wrote:Housewrote:
Lachen! Wat ga je draaien? Hardstyle? Heb ook al een keertje in radstake mogen draaien.![]()
Nee gewoon lekker rammen
Jij wel.wrote:Binnenkort ga ik er even een middag naar toe om de Pioneers een beetje te leren kennen.
wat geregeld?wrote:Hoe heb je het geregeld dan?
Nee die ander, draaien in RS.wrote:wat geregeld?wrote:Hoe heb je het geregeld dan?
Misschien ben ik wel aanwezig!wrote:Housewrote:
Nee gewoon lekker rammen
Is goed aboe (K)wrote:dat betekent gratis bier voor mij op het eerstvolgende feest wanneer ik je ziewrote:1300 euro vakantiegeld, wat dus meer was dan ik had gedacht
Jij bent lekker toch niet mijn moeder duswrote:Niet te veel he
Nee maar ik ben wel bezorgd om je.wrote:Jij bent lekker toch niet mijn moeder duswrote:Niet te veel he