Hell yeah, pas net 5 min klaar met school, van half 9 tot 6 uur (op 5 min na) aan een stuk door aan school gewerktwrote:wrote:wrote:weekend
J
Ook ik heb eindelijk weekend, vandaag al 3 koelcontainers klaargezet voor Intents extra, nog 5 te gaan 
N
View on SoundCloud
Op de een of andere manier vind ik dit een geniaal stukje muziek. Prachtig opgebouwd. Is dit ambient?
Op de een of andere manier vind ik dit een geniaal stukje muziek. Prachtig opgebouwd. Is dit ambient?
Ambient heeft volgens mij weinig tot geen percussie, dat heeft dit juist heel veel. Wat het dan wel is weet ik ook nietwrote:View on SoundCloud
G
sowieso veel te onrustig voor ambient volgens mij
S
Die studio foto's op de facebook pagina van Jan Morel.
Die nieuwe studio van Hardwell, man man. Luidsprekers van 3000 euro/stuk, pff
Die nieuwe studio van Hardwell, man man. Luidsprekers van 3000 euro/stuk, pff
Middagje alleen maar nummers van B-Front luisteren
Beste artiest die de Hardstyle ooit heeft gekend naar mijn idee.
Net The 4th Kind & One of a Kind een aantal keren geluisterd (
), nu Worth Fighting For en in de wachtrij staan nu Neophobia, Mysterias, Musical Analysis, Inner Creativity, Face the Truth, Undiscovered, Atrocity Remix & Haunted 
Beste artiest die de Hardstyle ooit heeft gekend naar mijn idee.
Net The 4th Kind & One of a Kind een aantal keren geluisterd (
vind ik ook.wrote: Beste artiest die de Hardstyle ooit heeft gekend naar mijn idee.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:vind ik ook.wrote: Beste artiest die de Hardstyle ooit heeft gekend naar mijn idee.
Wildstylez zijn verrassende setje op Emporium 
Ja man, YoS en LMM had ik echt niet verwachtwrote:Wildstylez zijn verrassende setje op Emporium
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Vet dat hij deze nog eens draait.wrote:Ja man, YoS en LMM had ik echt niet verwachtwrote:Wildstylez zijn verrassende setje op Emporium
Ja en voor de rest...? Kom op, VOOR ZIJN DOEN, was t een verassende set. Ga z'n laatste setjes nog maar eens na, dan is dit toch een hele verbeteringwrote:Ja man, YoS en LMM had ik echt niet verwachtwrote:Wildstylez zijn verrassende setje op Emporium
wrote:wrote:vind ik ook.wrote: Beste artiest die de Hardstyle ooit heeft gekend naar mijn idee.
Ja, en voor een bejaarde rent mijn oma best hardwrote:Ja en voor de rest...? Kom op, VOOR ZIJN DOEN, was t een verassende set. Ga z'n laatste setjes nog maar eens na, dan is dit toch een hele verbeteringwrote:Ja man, YoS en LMM had ik echt niet verwachtwrote:Wildstylez zijn verrassende setje op Emporium
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Nu ben je gewoon aan het zeiken om het zeiken.
G
jesus steff, je lijkt Lyst wel
het enigste wat ontbreekt is een onnodig lang lulverhaal om je kansloze pogingen tot discussie
het enigste wat ontbreekt is een onnodig lang lulverhaal om je kansloze pogingen tot discussie
wrote:jesus steff, je lijkt Lyst wel
N
Laptop opgeruimd m.b.v. enkele geweldige tools. Werkt weer als een tierelier.
G
wrote:Laptop opgeruimd m.b.v. enkele geweldige tools. Werkt weer als een tierelier.

N
Ja altijd gekut ermee.
Ja, want OS X is het beste van het beste
G
zo zo patrick, ik denk dat wij maar eens een keertje moeten gaan picknickenwrote:Ja, want OS X is het beste van het beste