Ga is uit je bed luilak.wrote:ze ligt nu naast mewrote:GUNNEN EH SAHBIIIIIwrote:mijn bed met een tjikki
Bij iemand thuiswrote:waar heb je dat gehaald dan?wrote:Jippie, morgen CDJ's 1000mk3 in huis en dar voor maar 900 euro voor 2
S
Haha echt niet dus, je bent toch niet aanwezig op hardtraxx als er een mooie dame naast je ligt?wrote:mijn bed met een tjikki
die post was van gister denkend aan de avond waarop ze er dus wel was...
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Die gast op 1:24 tegenkomen op Harmony of Hardcore en hem direct herkennen van dat filmpje, hij was verbaasd
View on YouTube
View on YouTube
waterwrote:Mwa ik ben er geen fan van. Geef mij maar een lekker glas Glenfiddich (15 jaar oud, single malt). Blijft één van de lekkerste (betaalbare) whisky's die ik ooit heb gedronkenwrote:Prima te doen hoor. Lekker wat ijs erbij in.wrote:Jack Daniel's.. :') Niet zonder cola iig
Hahha heerlijke gast. DANGDANGDANGDANG!wrote:Die gast op 1:24 tegenkomen op Harmony of Hardcore en hem direct herkennen van dat filmpje, hij was verbaasd![]()
View on YouTube
Hahahaha prachtig dit soort Nederlands, Dunglishwrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6543519/2e0e4a96/anotter_tellent_from_de_netterlands.html
Wat een gekkie
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012

J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Hahahah wanne held. 
J
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
N
View on YouTube
Waar ken ik dit kopen?
Edit: is gewoon nog bij Bol.com te kopen. Misschien even in verdiepen en dan een goede cd uitkiezen
Waar ken ik dit kopen?
Edit: is gewoon nog bij Bol.com te kopen. Misschien even in verdiepen en dan een goede cd uitkiezen
J
Jokertjes Ja woord 
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Joeyyywrote:Jokertjes Ja woord
waar haalt ie die lekkere chicks voor dat pokeren vandaan dan.
Zij wel van een goede afhaal chinees?
De Xbox One.
Gaat zeker gehaald worden!
Gaat zeker gehaald worden!
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Gescript, regelt RTL allemaalwrote:waar haalt ie die lekkere chicks voor dat pokeren vandaan dan.![]()
ja,volgens mij ook.wrote:Gescript, regelt RTL allemaalwrote:waar haalt ie die lekkere chicks voor dat pokeren vandaan dan.![]()
Tis leuk om te zien
Mag allemaal wat kosten.
idd, doen ook 0 moeite om dat te verbergen...wrote:Gescript, regelt RTL allemaalwrote:waar haalt ie die lekkere chicks voor dat pokeren vandaan dan.![]()
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014