Ik zou je eigenlijk een aantal jaar ouder schatten, maar je bent nu pas eindelijk de tiener-status af. Gefeliciteerd man!

SJEFKE ON SPACE TOURpatrickjeb wrote:Congrats!
Vik wrote:patrickjeb wrote:Congrats!
Vik wrote:patrickjeb wrote:Congrats!
omdat het de enige echt actief lid is hierthemaster wrote:Waarom een tweede topic voor deze man?
zie ik wel vaker gebeuren hier.
Gefeliciteerd btw
ja maar er is toch al een topic.QnalQut wrote:omdat het de enige echt actief lid is hierthemaster wrote:Waarom een tweede topic voor deze man?
zie ik wel vaker gebeuren hier.
Gefeliciteerd btw
Ik zie het probleem wel. Heef totaal geen zin om een apart topic voor 1 iemand speciaal te openen. Ik laat deze wel open staan, aangezien er nu al aardig wat is in gepost. Volgende keer dan houden we het er gewoon bij 1 topic voor alle jarigen die dag (Zelfs Jor-D deelde gewoon 1 topic met iemand andersQnalQut wrote:misschien dat Jor-D je probleem ziet... ik zie hem namelijk niet echt
Deze was 1 min later ... Dus dat kan gewoon gebeuren en voor niet actieve leden hoeft sowieso geen topic gemaakt te worden 'BISCUIT!'Teknizion wrote:Ik zie het probleem wel. Heef totaal geen zin om een apart topic voor 1 iemand speciaal te openen. Ik laat deze wel open staan, aangezien er nu al aardig wat is in gepost. Volgende keer dan houden we het er gewoon bij 1 topic voor alle jarigen die dag (Zelfs Jor-D deelde gewoon 1 topic met iemand andersQnalQut wrote:misschien dat Jor-D je probleem ziet... ik zie hem namelijk niet echt)
dat dus.Teknizion wrote:De verjaardagstopic die verschijnt wanneer er mensen jarig zijn bevat gewoon de mensen die die dag jarig zijn. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen actief/niet actief normaal lid/donateur/moderator/beheerder.
Wat is dat nou weer voor onzin? Je gaat toch niet iemand feliciteren die je totaal niet actief is en nooit op deze site kijkt? Die anderen die jarig waren die hadden als laatst bezocht 2009 of 2010. Dan lijkt het me sterk dat ze dit topic opvallen. Dit is op die manier gewoon veel persoonlijker en makkelijker.Teknizion wrote:De verjaardagstopic die verschijnt wanneer er mensen jarig zijn bevat gewoon de mensen die die dag jarig zijn. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen actief/niet actief normaal lid/donateur/moderator/beheerder.
dit dusChukkels wrote:Wat is dat nou weer voor onzin? Je gaat toch niet iemand feliciteren die je totaal niet actief is en nooit op deze site kijkt? Die anderen die jarig waren die hadden als laatst bezocht 2009 of 2010. Dan lijkt het me sterk dat ze dit topic opvallen. Dit is op die manier gewoon veel persoonlijker en makkelijker.Teknizion wrote:De verjaardagstopic die verschijnt wanneer er mensen jarig zijn bevat gewoon de mensen die die dag jarig zijn. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen actief/niet actief normaal lid/donateur/moderator/beheerder.
Verder maakte ik dit topic tegelijk met Biscuit qua tijd, dus ik wist niet dat hij al een topic had gemaakt. Moet Jor-D maar niet zo dom zijn om de 'verwijder eigen bericht knop' uit te zetten, dan krijg je dit.
Tuurlijk een speciaal topic voor jou! Jij bent een van de eerste die ik persoonlijk aansprak op Hardtraxx zelf[NL]Sjefke wrote:Wooow een speciaal topic voor mij! ondanks dat ik laatste paar weken totaal niet actief ben hier *schaam*![]()
![]()
![]()
Iedereen heel erg bedankt!![]()
Als je mij niet kende toen, zag het afgelopen jaar van jou er heel anders uit volgens mijChukkels wrote:Tuurlijk een speciaal topic voor jou! Jij bent een van de eerste die ik persoonlijk aansprak op Hardtraxx zelf[NL]Sjefke wrote:Wooow een speciaal topic voor mij! ondanks dat ik laatste paar weken totaal niet actief ben hier *schaam*![]()
![]()
![]()
Dan heb je dit wel verdiend
I blame Robert[NL]Sjefke wrote:Als je mij niet kende toen, zag het afgelopen jaar van jou er heel anders uit volgens mijChukkels wrote:Tuurlijk een speciaal topic voor jou! Jij bent een van de eerste die ik persoonlijk aansprak op Hardtraxx zelf[NL]Sjefke wrote:Wooow een speciaal topic voor mij! ondanks dat ik laatste paar weken totaal niet actief ben hier *schaam*![]()
![]()
![]()
Dan heb je dit wel verdiend![]()
Ik zal proberen (na de vakantie, ga namelijk zondag weg) actiever te worden, maar laatste tijd is het zo druk geworden op het forum :O vooral door olijfboompje