Gefeliciteerd! 
Gefeliciteerd!!! Dr komt via Emiel nog een leuke verrassing aan 
een mannelijke stripperwrote:Gefeliciteerd!!! Dr komt via Emiel nog een leuke verrassing aan
Dankjewel!wrote:Gefeliciteerd!!! Dr komt via Emiel nog een leuke verrassing aan
Hij belde me net op om het te vertellen!
Echt een onwijs tof cadeau
Thanks a lotttttttt
B
Gefeliciteerd! 
wrote:Dankjewel!wrote:Gefeliciteerd!!! Dr komt via Emiel nog een leuke verrassing aan
Hij belde me net op om het te vertellen!
Echt een onwijs tof cadeau![]()
Thanks a lotttttttt
We zijn alleen benieuwd
(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
vertel wat krijg je? Striptease van geck-o?wrote:watwrote:![]()
Haha thanks.wrote:We zijn alleen benieuwd(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
Ik sta, samen met een vriend van me, op de gastenlijst van Bass Academy
Heb er zojuist nog meer zin in gekregen!
Toch een leuk presentjewrote:Haha thanks.wrote:We zijn alleen benieuwd(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
Ik sta, samen met een vriend van me, op de gastenlijst van Bass Academy![]()
Das super vet. Erg nicewrote:Haha thanks.wrote:We zijn alleen benieuwd(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
En om het presentje helemaal af te maken neem ik aan dat Pieter er ook weer voor gaat zorgen dat we net als op XX RAW V1 weer keihard kunnen raggen op Breadstick?
Haha dat zou inderdaad het top-punt zijn!wrote:Das super vet. Erg nicewrote:Haha thanks.wrote:We zijn alleen benieuwd(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
En om het presentje helemaal af te maken neem ik aan dat Pieter er ook weer voor gaat zorgen dat we net als op XX RAW V1 weer keihard kunnen raggen op Breadstick?
T is sowieso alweer een behoorlijke tijd geleden dat we samen flink los gegaan zijn
Inderdaad. Maar dat maken we wel weer goed. Vanaf Bass Academy 3 weken achter elkaar? 
Bass academy, thrillogy, loudness.wrote:Inderdaad. Maar dat maken we wel weer goed. Vanaf Bass Academy 3 weken achter elkaar?
Be there!
G
Peperepepepepepe!!!!!!1
gefeliciteerd!
gefeliciteerd!
Thanks Swooshertwrote:Peperepepepepepe!!!!!!1
gefeliciteerd!
Niet Qore? :pwrote:Bass academy, thrillogy, loudness.wrote:Inderdaad. Maar dat maken we wel weer goed. Vanaf Bass Academy 3 weken achter elkaar?
Be there!
Ohja, vergeten haha sorry.wrote:Niet Qore? :pwrote:Bass academy, thrillogy, loudness.wrote:Inderdaad. Maar dat maken we wel weer goed. Vanaf Bass Academy 3 weken achter elkaar?
Be there!
Ook aanwezig inderdaad!
Dan is het 3 weken achter elkaar idd haha 
I know!wrote:Haha je weet dat het een grapje is he!wrote:Altijd even aardig volk hier haha![]()
Thanks!
No hard feelings at all![]()
Hahaha alsnog gefeliciteerd!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 days ago
wrote:Gefeliciteerd!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025