Gefeliciteerd! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gefeliciteerd!!! Dr komt via Emiel nog een leuke verrassing aan 
een mannelijke stripperDjThera wrote:Gefeliciteerd!!! Dr komt via Emiel nog een leuke verrassing aan
Dankjewel!DjThera wrote:Gefeliciteerd!!! Dr komt via Emiel nog een leuke verrassing aan
Hij belde me net op om het te vertellen!
Echt een onwijs tof cadeau
Thanks a lotttttttt
-
B
Gefeliciteerd! 
pepepe wrote:Dankjewel!DjThera wrote:Gefeliciteerd!!! Dr komt via Emiel nog een leuke verrassing aan
Hij belde me net op om het te vertellen!
Echt een onwijs tof cadeau![]()
Thanks a lotttttttt
We zijn alleen benieuwd
(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
vertel wat krijg je? Striptease van geck-o?pepepe wrote:watroberttt wrote:![]()
Haha thanks.Kepro wrote:We zijn alleen benieuwd(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
Ik sta, samen met een vriend van me, op de gastenlijst van Bass Academy
Heb er zojuist nog meer zin in gekregen!
Toch een leuk presentjepepepe wrote:Haha thanks.Kepro wrote:We zijn alleen benieuwd(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
Ik sta, samen met een vriend van me, op de gastenlijst van Bass Academy![]()
Das super vet. Erg nicepepepe wrote:Haha thanks.Kepro wrote:We zijn alleen benieuwd(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
En om het presentje helemaal af te maken neem ik aan dat Pieter er ook weer voor gaat zorgen dat we net als op XX RAW V1 weer keihard kunnen raggen op Breadstick?
Haha dat zou inderdaad het top-punt zijn!Chukkels wrote:Das super vet. Erg nicepepepe wrote:Haha thanks.Kepro wrote:We zijn alleen benieuwd(en nog gefeliciteerd natuurlijk
)
En om het presentje helemaal af te maken neem ik aan dat Pieter er ook weer voor gaat zorgen dat we net als op XX RAW V1 weer keihard kunnen raggen op Breadstick?
T is sowieso alweer een behoorlijke tijd geleden dat we samen flink los gegaan zijn
Inderdaad. Maar dat maken we wel weer goed. Vanaf Bass Academy 3 weken achter elkaar? 
Bass academy, thrillogy, loudness.Chukkels wrote:Inderdaad. Maar dat maken we wel weer goed. Vanaf Bass Academy 3 weken achter elkaar?
Be there!
-
G
Peperepepepepepe!!!!!!1
gefeliciteerd!
gefeliciteerd!
Thanks SwooshertKSwoosh wrote:Peperepepepepepe!!!!!!1
gefeliciteerd!
Niet Qore? :ppepepe wrote:Bass academy, thrillogy, loudness.Chukkels wrote:Inderdaad. Maar dat maken we wel weer goed. Vanaf Bass Academy 3 weken achter elkaar?
Be there!
Ohja, vergeten haha sorry.Chukkels wrote:Niet Qore? :ppepepe wrote:Bass academy, thrillogy, loudness.Chukkels wrote:Inderdaad. Maar dat maken we wel weer goed. Vanaf Bass Academy 3 weken achter elkaar?
Be there!
Ook aanwezig inderdaad!
Dan is het 3 weken achter elkaar idd haha 
I know!pepepe wrote:Haha je weet dat het een grapje is he!hardcoresjors wrote:Altijd even aardig volk hier haha![]()
Thanks!
No hard feelings at all![]()
Hahaha alsnog gefeliciteerd!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Jorann wrote:Gefeliciteerd!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jurheinen wrote:Jorann wrote:Gefeliciteerd!