Drommels, drommels en nog eens drommels! Weer die clown en die acrobaat! Als ik ze in mijn handen krijg, dan zou ik......!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Da Syndrome probeert de microfoon kapot te bijten voordat hij weer eens Just As Easy moet zingen
-
E
Da Syndrome: kijk!, dit is nog ns kwaliteit! bijtvast RVS!!!
''Kijk: zo gaat het dan bij mijn vriend Rawrr''
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
'Hollandse microfoons zijn godverdomme het hardste!'
Zoveel leuke zijn er deze keer niet.. Bij deze moest ik nog een klein beetje glimlachen. Dus, You're Next.JefQ wrote:Het is duidelijk dat Da Syndrome slecht is in bed. Hij denkt namelijk dat hij zich oraal kan bevredigen met een voorbinddildo
-
E
Ze hopen op de toekomst van hun nieuwe cd.
Frontliner; MAAAAGIC
Last edited by Oxbow on 04 Nov 2010 20:47, edited 1 time in total.
Frontliner probeert al maanden zijn nieuwe tracks te releasen, zonder succes. Ook in-stralen loopt op niks uit.
Last edited by maarten1410 on 04 Nov 2010 20:45, edited 1 time in total.
je was me voorOxbow wrote:MAAAAGIC
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Wie is die andere gast ? Ik herken hem niet direct. (dit is een vraag, geen poging tot een grappig onderschrift.
)
Zie hier mijn nieuwe dragon ball Z kamahameha superkracht: The Magic Disc 
Oh heilige CD, laat dat publiek alsjeblieft een keer los gaan!
Frontliner probeert CD ritueel te bewerken in de hoop hem deze keer eindelijk wél gelijk te leggen.
frontliner draait eindelijk met de hand, alleen vergeet hij dat het dan ook nog in een cdj moet
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Frontliner verward CD met donut
HAAAAAA!! We've got you under attack.
And now I use my magical powers to...... turn B-Front into a CD
Tegenwoordig wil iedereen alleen maar automatiseren, maar Frontliner is daar klaarblijkelijk geen voorstander van.
Frontliner: "Aaaahh! Nee he! Niet weer CD waar Magic op staat verwisseld met het nieuwste album van Justin Bieber!"
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
'Bij deze CD druk ik op PLAY!'