Of de eerst volgende die dit leest.. 
ik lees het nu. zal ik postenMike-O wrote:Of de eerst volgende die dit leest..
ik lees het nu. zal ik postenMike-O wrote:Of de eerst volgende die dit leest..
Joh doe maarkatamaran wrote:ik lees het nu. zal ik postenMike-O wrote:Of de eerst volgende die dit leest..?
Ga er een zoekenTrainfreak wrote:Joh doe maarkatamaran wrote:ik lees het nu. zal ik postenMike-O wrote:Of de eerst volgende die dit leest..?
maarten1410 wrote:Baarrrt, ruim je rommel nou eens op!
Nu: 2 MyFirstKeyboards voor de prijs van 1!
Lyst wrote:Scope dj en alusion halen alle apparatuur uit brennans studio om te voorkomen dat hij het qlimax anthem maakt. Tevergeefs, de synths stonden al jaren opgeslagen op zijn computer.
Nice!Lyst wrote:Scope dj en alusion halen alle apparatuur uit brennans studio om te voorkomen dat hij het qlimax anthem maakt. Tevergeefs, de synths stonden al jaren opgeslagen op zijn computer.
Hij is geniaal die van Lyst, en die van maarten komt op plaats 2.dj-rico01 wrote:Winnaar
lyst je maakt mijn dag meteen weer goed hahahaLyst wrote:Scope dj en alusion halen alle apparatuur uit brennans studio om te voorkomen dat hij het qlimax anthem maakt. Tevergeefs, de synths stonden al jaren opgeslagen op zijn computer.
Haha, daar komt niemand overheen.Lyst wrote:Scope dj en alusion halen alle apparatuur uit brennans studio om te voorkomen dat hij het qlimax anthem maakt. Tevergeefs, de synths stonden al jaren opgeslagen op zijn computer.

Past perfect in de situatie van nu, denk er zelf ook zo over! winnaar dus, op plaats 2 maarten.Lyst wrote:Scope dj en alusion halen alle apparatuur uit brennans studio om te voorkomen dat hij het qlimax anthem maakt. Tevergeefs, de synths stonden al jaren opgeslagen op zijn computer.