rara wie zit er onder tafel??
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
euhhh waar dienen deze knopjes voor? iemand in de zaal?
-
THardtraxxer
- 86 posts member since 2009
- last seen Oct 2013
Jij magJefQ wrote:Headhunterz luidt nieuwe trend in. Tijdens het draaien van Tonight doet iedereen een polsbandje om. SWEAT
Haha, de 24 uren gaan snel voorbij..
Tijdens het draaien speelt Willem een spelletje Memory. Zo blijven zijn hersenen wakker en kan hij nadenken over de volgende hit.
Tijdens het draaien speelt Willem een spelletje Memory. Zo blijven zijn hersenen wakker en kan hij nadenken over de volgende hit.
Godverdomme, wie heeft die plateau biertjes weggenomen?
Hard bass 2010: Jeff, probeer deze bal te vangen! 
(Probeer hem maar niet te snappen als je hem niet vat..)
Klootzak! xDMike-O wrote:Hard bass 2010: Jeff, probeer deze bal te vangen!
Frontliner als: "Het spook van 't Gerledome"
van gewichtheffen met lucht krijg je inderdaad van zulke mini spierballetjes
Frontliner is niet alleen DJ en producer, hij kan ook nog eens blauw licht aan zetten met zijn bluetooth-hand
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
SPIRIIIIT BOOOOOOOOMBBBBB!!!!!!
-
THardtraxxer
- 86 posts member since 2009
- last seen Oct 2013
Nieuwe pose voor dj`s: Farao stand
Frontliner bespeelt een essentieel apparaat in zijn liveset: lucht
DESTRUCTOO DIIIISSKKKKKKKKKK!!!Skedoedelefloeps wrote:SPIRIIIIT BOOOOOOOOMBBBBB!!!!!!

dit is echt shockerend, Frontliner = Krillin(nieuw weetje voor het wist je dat topic)Mike-O wrote:DESTRUCTOO DIIIISSKKKKKKKKKK!!!Skedoedelefloeps wrote:SPIRIIIIT BOOOOOOOOMBBBBB!!!!!!
frontliner had ook all inn in turkije
Oke, Mike jij bent de winnaar!Mike-O wrote:DESTRUCTOO DIIIISSKKKKKKKKKK!!!Skedoedelefloeps wrote:SPIRIIIIT BOOOOOOOOMBBBBB!!!!!!
Volgens mij duurt een dag 24 uur. Of zit ik er gewoon helemaal naast en duurt het 13 uur en 56 minuten?
Jep, de aarde is sneller gaan draaien.Robster wrote:Volgens mij duurt een dag 24 uur. Of zit ik er gewoon helemaal naast en duurt het 13 uur en 56 minuten?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
hij steelt gewoon mijn concept, t licht ziet er niet eens uit als een distructo discJefQ wrote:Oke, Mike jij bent de winnaar!Mike-O wrote:DESTRUCTOO DIIIISSKKKKKKKKKK!!!Skedoedelefloeps wrote:SPIRIIIIT BOOOOOOOOMBBBBB!!!!!!
"Frontliner slaat pingpongbal terug publiek in."
Hallucinerende Frontliner: ''Sneeeeuwballengevecht!''