Omg. WhahahaLyst wrote:Acti luisterde zojuist naar Activator - Lullaby (Jigglypuff Pokemon Remix)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Lyst wrote:Acti luisterde zojuist naar Activator - Lullaby (Jigglypuff Pokemon Remix)
Had je die grap naar Activator gemaild, want toen ik hem las viel ik ook in slaapLyst wrote:Acti luisterde zojuist naar Activator - Lullaby (Jigglypuff Pokemon Remix)
Hey je moet een ondertitel bij de foto bedenken en niet bij mij ondertitelJefQ wrote:Had je die grap naar Activator gemaild, want toen ik hem las viel ik ook in slaapLyst wrote:Acti luisterde zojuist naar Activator - Lullaby (Jigglypuff Pokemon Remix)
bodyguard: who s gonna make that fucking noise
acti:
acti:
Er loopt een sleepwalker achter 'm met 'n zonnebril.
Zatox vind jezelf volledig bruin laten worden onder zonnebank achterlijk en start daarom nieuwe mode -> gele armen
"Haha, check, heb cd map van m'n pa mee! Bruce Springsteen in the mix!"
haha ik rook zoveel, zelfs me armen zijn geel van de nicotine
Zatox: Haha kijk dan, ik ben vorige week in mn Ear Gefucked en m'n oor zit nog steeds vol.
Haha, zoiets wou ik serieus ook doen. Maar toen zag ik jouwn post, grmpfffMike-O wrote:Zatox: Haha kijk dan, ik ben vorige week in mn Ear Gefucked en m'n oor zit nog steeds vol.
Zatox: Stephanie ga je lekker onder die draaitafels ?! Ik wel hoor, daar komt ie...!!!!!!
Stephanie: "WHAT !? I Hate U so much right now!"
Stephanie: "WHAT !? I Hate U so much right now!"
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Dj C-Mind wrote:Kijk ma,Ik heb banaantjes in me oren!!
Na eerst zijn nummer rawstyle te noemen denkt zatox nu dat hij raw hardstyle kan maken door zijn haar oranje te kleuren.
-
THardtraxxer
- 86 posts member since 2009
- last seen Oct 2013
Zatox: Hey dove è perry
''Zatox: hahahahahahahahahahahahahaha, hahahahahaha''
wahaha ik draai mainstage jij draait in de kantine
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zatox spot nieuwe pet op Mainstage
zatox is yellow minute remix zat, en stopt 2 bananen in zn oren
Dus zei zegt zo van dat jasje past dus totaal niet bij die broek.
Zatox: Neeee, dat meeeeeen je niet!
Zatox: Neeee, dat meeeeeen je niet!
-
E
Zatox:zouden de oordopjes ook naar fanta smaken???? Wat is de functie van mijn koptelefoon dan???