PffParvuz wrote:"Michel Knollen helpt achter de schermen nog steeds mee bij grote hardstyle artiesten"
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Michel Knollen

Dankzij dit zeer sterke onderschrift van Parvuz als tweede reactie, hebben we verder helaas maar weinig pogingen gehad. Doe maar een nieuwe!Parvuz wrote:"Michel Knollen helpt achter de schermen nog steeds mee bij grote hardstyle artiesten"
Niet zo veel deelnemers inderdaad. Hierbij een nieuwe foto:

Diana zegt altijd maar zo: "Beter twee flessen bier in de hand, dan schijt op een natte krant".
Nieuw biermerk bliksemsnel nagenoeg uitverkocht.
Heineken boort nieuwe markt aan met revolutionaire nieuwe lijn de(e)tox-producten
Nieuw biermerk van Heineken en Schultenbräu met spotgoedkope prijs slaat aan bij bevolkingsgroepen die onder de armoede grens leven: asielzoekers, oost Europeanen en zwervvers.
Deetox denkt na over collab met Korsakoff
Wasted Penguinz toegevoegd aan groepsgesprekrakkietakkie wrote:Deetox denkt na over collab met Korsakoff
Je kunt dit gewoon niet lezen zonder Mastermovies stem.THArdstyler wrote:Diana zegt altijd maar zo: "Beter twee flessen bier in de hand, dan schijt op een natte krant".
Jon heeft het gesprek verlaten.Nattehond wrote:Wasted Penguinz toegevoegd aan groepsgesprekrakkietakkie wrote:Deetox denkt na over collab met Korsakoff
Doe maar nieuwerakkietakkie wrote:Deetox denkt na over collab met Korsakoff
Gutdumme... Even de archieven van verschillende dj's ingedoken...
Maar succes ermee

Maar succes ermee

DJ Thera kan met nieuw apparaatje GPF op zijn allerhardst afspelen
"Hi hi, ik heb lekker vals gespeeld bij deze IQ test"
Nieuwe uitvinding uit de Theracords Labs berekent maximumcapaciteit van zalen in een anderhalvemetersamenleving
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
"Syntax Terror"
Na nauwkeurig calculeren heeft DJ Thera zojuist besloten zijn uurtarief op te hogen naar €87.
-
HHardtraxx Elite
- 2586 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
28 + 180 + 3000 + 4800 = 8008
Draai dan nu de rekenmachine om. Wat staat er dan (gniffel gniffel)
Draai dan nu de rekenmachine om. Wat staat er dan (gniffel gniffel)
Doe maar een nieuwe.... Je had mij aardig aan het lachen omdat ik automatisch Mastermovies stem erbij bedacht.Grim wrote:DJ Thera kan met nieuw apparaatje GPF op zijn allerhardst afspelen
Wat een figuur ben je, dat je steeds zit te zagen als ik weer eens door een set schreeuw?