Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 51 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Budweiser weerhoudt drankorgel niet van het bezoeken van Qlimax.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 39 minutes ago
"Michael kwam als kind vast te zitten in de verwarming, toch heeft hij nu een mooie carrière als MC"
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Fantazoo wrote:Budweiser weerhoudt drankorgel niet van het bezoeken van Qlimax.
Doe maar een nieuwe! xd
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
3 blinde Make A Wish kinderen draaien op festival verkeerde kant op.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 51 minutes ago
Iedereen was dolblij toen Michael eindelijk bevrijd was uit de verwarming.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Het groot aantal lelijke Italianen maakt het voor de Dj's en MC onmogelijk om naar het publiek te kijken.
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Mandy kondigt playboy fotoshoot aan
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Reactie MC en DJ's na aankondiging van de comeback van Headhunterz spreekt boekdelen: "Wij gaan er vuistdiep in!"
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Broken Balance wrote:3 blinde Make A Wish kinderen draaien op festival verkeerde kant op.
Doe maar een nieuwe :)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
lijkt er eerder op dat Taam weer een ban heeft gekregen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Image
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
"Lambik van Suske en Wiske ook succesvol als Frenchcore dj"
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
"Dhr Piet Pauluscock voorspelt slecht weer en is daar enorm blij mee"
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
"De live-act NoiseCockMilitia slaat eindelijk aan bij de GGZ instelling: De Knoop in de Zakdoek"
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 4 days ago
''Doktor Pfau zeer content na het succesvol testen van zijn flammenwerfers''
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 39 minutes ago
"Oud-darter Van Barneveld vindt hernieuwde energie als goochelaar en richt pijlen op grote festivals"

DEN HAAG - Voor de 52-jarige Raymond uit Den Haag had het leven even geen zin meer na zijn pijnlijke uitschakeling op het WK Darts. De Dart Vader koos uiteindelijk voor de darkside en belande in een zware depressie. Hij dronk alleen nog maar triple bier en hij wist niet waar hij nu zijn pijlen op moest richten. Toen hij uiteindelijk besloot een knoop in een stuk touw te leggen kwam hij er achter dat hij alleen hondjes en bloemen kon vouwen. Dit opende zijn ogen en dook in het wereldje van ballonvouwen en goochelen. Dit bleek bullseye want al snel trad goochelaar Barney op tijdens de grootste festivals van het land. Zelf zegt hij hierover: "Het leven heeft weer zin. Ik ben weer terug bij mijn eerste vrouw. Mijn ex moest namelijk weer naar school. En de omgeving waarin ik nu topprestaties lever is bijna het zelfde! Voor publiek met een hoop drank en drugs op voel ik mij het meest op mijn gemak."
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 3 days ago
Parvuz wrote:"Oud-darter Van Barneveld vindt hernieuwde energie als goochelaar en richt pijlen op grote festivals"

DEN HAAG - Voor de 52-jarige Raymond uit Den Haag had het leven even geen zin meer na zijn pijnlijke uitschakeling op het WK Darts. De Dart Vader koos uiteindelijk voor de darkside en belande in een zware depressie. Hij dronk alleen nog maar triple bier en hij wist niet waar hij nu zijn pijlen op moest richten. Toen hij uiteindelijk besloot een knoop in een stuk touw te leggen kwam hij er achter dat hij alleen hondjes en bloemen kon vouwen. Dit opende zijn ogen en dook in het wereldje van ballonvouwen en goochelen. Dit bleek bullseye want al snel trad goochelaar Barney op tijdens de grootste festivals van het land. Zelf zegt hij hierover: "Het leven heeft weer zin. Ik ben weer terug bij mijn eerste vrouw. Mijn ex moest namelijk weer naar school. En de omgeving waarin ik nu topprestaties lever is bijna het zelfde! Voor publiek met een hoop drank en drugs op voel ik mij het meest op mijn gemak."
xd xd :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Parvuz wrote:Verhaal
Kerel xd
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Parvuz wrote:De Dart Vader
hahaha :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Parvuz wrote:"Oud-darter Van Barneveld vindt hernieuwde energie als goochelaar en richt pijlen op grote festivals"

Voorlopig post van het jaar :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Grandioos :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 3 days ago