Active topics in Off-Topic
Moderators
_theon_ wrote:Chain Reaction produceert voortaan zelf.
Parvuz wrote:"Chain Reaction verrast groot fan Sander van Bruggen met kraambezoek"
Parvuz wrote:"Chain Reaction verrast groot fan Sander van Bruggen met kraambezoek"
te mooi ditParvuz wrote:"Chain Reaction verrast groot fan Sander van Bruggen met kraambezoek"
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Misschien heeft Crypsis het wel met zijn vrouw gedaan_theon_ wrote:Chain Reaction produceert voortaan zelf.
Parvuz wint!Parvuz wrote:"Chain Reaction verrast groot fan Sander van Bruggen met kraambezoek"
kunnen we parvuz niet gewoon aanstellen als topic beheerder die de foto's post? 
hij wint toch altijd 9 van de 10 keer

hij wint toch altijd 9 van de 10 keer
Haha sorry. Ik kan momenteel niet een nieuw fototje zoeken. Zal komende dagen ook niet kunnen dus mocht er iemand een leuk fototje willen posten dan mag dat. En ik zal een keer niet meedoen. 
D-Block & S-te-Fan slaan nieuwe weg in met zinderende live-act
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
D-Block & S-Te-Fan niet meer welkom in Azië: 'Ga naar house man!'
Taking a pictule with my absorute helo D-Brock.
Winnaar meet & greet steve aoki bekend gemaakt
"S-Te-Fan verrast groot fan Sander van Bruggen met kraambezoek"
Ahaaa, vandaar dat hij niet op de foto staat.Chroman wrote:"S-Te-Fan verrast groot fan Sander van Bruggen met kraambezoek"
Is dit D-Block dan?Parvuz wrote:Ahaaa, vandaar dat hij niet op de foto staat.Chroman wrote:"S-Te-Fan verrast groot fan Sander van Bruggen met kraambezoek"
Denk t wel want die andere gast heet Stefan. En dat is dan weer verwerkt in de naam S-Te-Fan. 
Ben ik al die jaren al fout geweestParvuz wrote:Denk t wel want die andere gast heet Stefan. En dat is dan weer verwerkt in de naam S-Te-Fan.
Fitnessboy Diederik reist helemaal naar Azië om speciale kip met lijst recepten te leren maken.