die is nicekatamaran wrote:Zatox: ''Zal ik Raw Style draaien?''
Zany: ''Hahahahaha, wat een grap, raw style zegt ie! Psychedelic Trip, dat is pas ''raw''''
Active topics in Off-Topic
Moderators
katamaran wrote:Zatox: ''Zal ik Raw Style draaien?''
Zany: ''Hahahahaha, wat een grap, raw style zegt ie! Psychedelic Trip, dat is pas ''raw''''
zat te twijfelen tussen die van lyst,G1LL en deze,maar de word hemkatamaran wrote:Zatox: ''Zal ik Raw Style draaien?''
next one
succes
Frontliner: Ik spaaaaaaace em man!
B-Front met middelvinger: Donder op met die camera, ik hoef er niet op!
B-Front met middelvinger: Donder op met die camera, ik hoef er niet op!
Frontliner: "Yeah, ik ben geliefd bij het hardstyle-publiek!"
B-Front: "Als je het al van de dagjesmensen moet hebben, dan sta ik liever voor clown."
B-Front: "Als je het al van de dagjesmensen moet hebben, dan sta ik liever voor clown."
''En ik vlieg, vlieg, vlieg, als een vlieger voel me sterk, sterk, sterk,...''
''Opera gecombineerd met Circus slaat goed aan bij het publiek''
Frontliner wilde liever de clown zijn, dus gedraagt hij zich ook zo
Frontliner: Kijk bassie, al die mensen komen voor mij.
B-Front: Piedepiedepiedepiede
B-Front: Piedepiedepiedepiede
"Zak patat! Bamibal! Frikandel! Weer die clown en die acrobaat!"
''Bassie: Arie joh, wat sta je strak
Arie: In mijn acrobaten pak''
Arie: In mijn acrobaten pak''
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Na een gigantisch vet optreden tonen Frontliner en B-front een stukje van hun nieuwe album:
View on YouTube
View on YouTube
Was ik niet duidenlijk genoeg ?Ramirez wrote:Na een gigantisch vet optreden tonen Frontliner en B-front een stukje van hun nieuwe album:
:') :') :')Trainfreak wrote:Was ik niet duidenlijk genoeg ?Ramirez wrote:Na een gigantisch vet optreden tonen Frontliner en B-front een stukje van hun nieuwe album:
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik post het filmpje erbij voor de inperfecten onder ons.Trainfreak wrote:Was ik niet duidenlijk genoeg ?Ramirez wrote:Na een gigantisch vet optreden tonen Frontliner en B-front een stukje van hun nieuwe album:
Maar dan staat er wel een vekeerde titel bovenRamirez wrote:Ik post het filmpje erbij voor de inperfecten onder ons.Trainfreak wrote:Was ik niet duidenlijk genoeg ?Ramirez wrote:Na een gigantisch vet optreden tonen Frontliner en B-front een stukje van hun nieuwe album:
Ik wacht nog tot later vnv, dan ga ik kijken wie er de volgende mag posten! 
Frontliner dolblij dat ene arm stuk korter is dan de andere,
B-Front; Respect Bro

B-Front; Respect Bro
"Ook B-Front spuit Scantraxe, en Frontliner laat het even ruiken aan zijn fans"
Frontliner : HIJ POMPT LEKKER BASSIE
B-Front : ach rot tog op met je spacer
Ik ga kiezen uit die van Chukkels, wootum, Ramirez en Noisehunterz.
post maar een foto
Maar ik kies toch voor deze. Hoe slecht ie ook is, ik moest wel lachenFrontliner : HIJ POMPT LEKKER BASSIE
post maar een foto