Parvuz schreef:
"DJ geschorst na het maken van middelvinger gebaar naar het publiek."
Atmozfears heeft van Q-Dance een schorsing van 3 weken gekregen. De DJ kreeg een boete van 23 Tokens en 3 weken schorsing omdat hij zijn middelvinger opstak richting het publiek. Atmozfears werd eerder ook al voor 4 weken geschorst wegens racistische uitlatingen tegen Titan.
Een geƫmotioneerde Atmozfears reageerde na zijn set op de gebeurtenis: "Het publiek maakte mij de hele set belachelijk. Ze joelden van 'hee hoo' en gingen zelfs tijdens 1 van mijn nummers op de grond zitten. En toen knapte er iets bij mij."
Atmozfears heeft 3 dagen om in hogerberoep te gaan tegen de uitspraak van Q-Dance. Als hij dit doet mag hij aankomende vrijdag nog gewoon spelen. Dan staat een gig in Feesttent Langeraar in het plaatsje Langeraar op het programma.
UPDATE!! 29-09-2014Na Atmozfears gaat ook Radical Redemption de fout in. Ook hij heeft van Q-Dance een schorsing van 3 weken gekregen met daar bovenop nog een boete van 23 tokens wegens het opsteken van zijn middelvingers richting het publiek. Radical Redemption werd samen met zijn kornuiten Crypsis en Chain Reaction al eerder voor 4 weken geschorst vanwege de ontiegelijke kutset die zij wisten neer te zetten op het festival Defqon.1, georganiseerd door Q-Dance.
Joey lijkt het allemaal niets te deren, hij stond ons lachend te woord: "Hahaha er werd nogal kut gereageerd op mijn zogenaamd harde kicks dus ik dacht Don't Fuck With The Radical, dat ze dat maar in hun oren knopen!"
Joey heeft 3 dagen om in hoger beroep te gaan tegen de uitspraak van Q-Dance. Atmozfears, die dus ook al werd geschorst, kreeg geen strafvermindering na zijn hoger beroep, maar Omegatypez, eerder dit jaar ook aangeklaagd, zetten hun kicks in voor hun hoger beroep en werden vrijgesproken.