Door onze redacteurHELMOND, 2014. Willem Rebergen is een vrolijke jongeman uit het gezellige Veenendaal. Hij was vanaf zijn negende muzikaal actief in een kinderkoor en sprak stemmen in voor films. Maar de meeste mensen kennen hem toch echt als hardstyle DJ, brak in 2006 echt door en heeft tegenwoordig tal van hits achter zijn naam staan. Toch heeft hij zijn hoogtepunt in zijn carrière niet bereikt, verteld Willem ook zelf: 'ik wil meer, ben nooit tevreden over mezelf, ben toe aan de volgende stap'. Zo ging hij met diverse artiesten de studio in om nieuw materiaal op te nemen. Dit resulteerde uiteindelijk in een optreden met het bekende duo W&W op Tomorrowland. We spraken Willem nog even over dit optreden.
Willem: 'Het gevoel toen we het podium op gingen was echt onbeschrijfelijk, de jongens van W&W startten de eerste plaat in en die knalde er al meteen lekker op. Halverwege de set mocht ik ook iets dichter bij ze komen staan en zag ik ook het publiek voor het eerst. Wat een schitterend uitzicht. Na een tijdje had ik m'n moed bij elkaar verzameld en vroeg ik of ik ook nog een plaatje in mocht mixen. Als er nog tijd over was mocht ik aan het einde van de set nog een nummertje starten, vertelden ze me. Je kunt wel stellen dat dit optreden tot nu toe echt het hoogtepunt is van mijn carrière. Toen we nog een paar minuten hadden stak ik uit enthousiasme in een keer m'n handen in de lucht, zoals te zien is op de foto. Toen ik heel goed luisterde hoorde ik zelfs nog een jongen uit het publiek die mij herkende voor me klappen. Wat een dag was dit, ik kan me niet herinneren dat ik me tijdens een optreden zo heb vermaakt' aldus Rebergen.
*Sorry voor de lange post, hier is een wasrekje