Daveytl wrote:Man verbaasd over media-aandacht: "Sta ik hier godverdomme met een slijptol en een autoband, denkt iedereen dat ik een DJ ben!"
Active topics in Off-Topic
Moderators
Volgende naam Hardtraxx & BML Events pres. Delusion aangekondigt.
Now on the wheels of steel, Delete zijn nieuwe Liveact onder het mom van de plaat Ghetto.
Now on the wheels of steel, Delete zijn nieuwe Liveact onder het mom van de plaat Ghetto.
Last edited by Broken Balance on 26 May 2014 13:19, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
"Ik kan alles, met 3, met 6, met 100!"
Daveytl wrote:Man verbaasd over media-aandacht: "Sta ik hier godverdomme met een slijptol en een autoband, denkt iedereen dat ik een DJ ben!"
Ook mooi idd, meteen aan dat interview denken. Ram van de kaart die vent :')Maximumraver wrote:"Ik kan alles, met 3, met 6, met 100!"
Aankleding Defqon mainstage toch wat karig.
Q-Dance WK Stage in Brazilië onthuld voor het feest Faveland
Ondanks het verlies van zijn duim bleef de man volhardend in zijn pogingen te scratchen met een slijptol
Last edited by Fuzzylogic on 26 May 2014 18:09, edited 2 times in total.
AniThing wrote:festuca's outfit voor live-acts?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dj David Ghetto draait zijn nieuwe plaat: This world is concrete
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hij blijft leukThe Skribbler wrote: Ook mooi idd, meteen aan dat interview denken. Ram van de kaart die vent :')
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
"In Soviet Russia, donkey rolls over you"
Ware identiteit Ukranian Hardstylerz onthuld.
'En hier zien we hoe Zany de hele dag z'n adem inhield omdat ie nog niet in de Space Mountain mocht'
Steffnov wrote:"In Soviet Russia, donkey rolls over you"
From Russia With Love krijgt tweede seizoen ondanks maar 3 deelnemers.
Poetin laat anthem produceren voor oorlog met Oekraïne: Donkey Rollers - Strike Again with Silver Bullets (2014 Russia vs. Ukraine Remuxx)
Zegt de ene Ezel tegen de andere: Zal ik het gras opeten of is het beter als ik Moskou?
Donkey Rollers presenteert nieuwe track met vocalen van de russische Big L: 'Putin On'.