Thera en Deetox balen enorm dat ze door een technische storing hun set moesten radstake.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
N
Blinde Thera vraagt nog wat coke aan Deetox. Deetox: Nee sorry het is op.
Ow ja, want bij Theracords heerst er een drugscultuur toch?Nerazzurro93 wrote:Blinde Thera vraagt nog wat coke aan Deetox. Deetox: Nee sorry het is op.
-
N
Nee denk het niet maar ik vind dat ik hier een grapje over mag maken gezien dit spelletje.
Je maakt de grapjes naar aanleiding van wat de foto laat zien samen met wie er op de foto staat. Niks hier suggereert iets met snuiven of drugs. Vandaar dat het nog al dom klinkt.
Anders kun je net zo goed neerzetten, Deetox & Thera zitten in een heftige achtervolging tussen een auto en een grasmaaier.
Anders kun je net zo goed neerzetten, Deetox & Thera zitten in een heftige achtervolging tussen een auto en een grasmaaier.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nou ja zeg! Sloopvergunning!
"Alsjeblieft zeg wat slecht dit allemaal."
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Winnaar. Moest erom lachenAniThing wrote:deetox en thera vragen zich af waarom lenny er zo lang over doet om een winnaar te kiezen
Leonidas wrote:Ow ja, want bij Theracords heerst er een drugscultuur toch?Nerazzurro93 wrote:Blinde Thera vraagt nog wat coke aan Deetox. Deetox: Nee sorry het is op.
JuistNerazzurro93 wrote:Nee denk het niet maar ik vind dat ik hier een grapje over mag maken gezien dit spelletje.
Maak je niet zo dik, meteen in defense mode...
Tennis bij de Paralympics heeft toch niet echt dezelfde charme...
Goed gemikt schot schakelt speler (geen idee hoe die heet) uit in het toernooi.
Ballenjongen neemt zijn baan iets te letterlijk.
Ballenjongen neemt zijn baan iets te letterlijk.
"Dennis Robben (Broer van Arjen) maakt furore in de tennissport."
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Volgens mij is dat Djokovic weet het niet zeker.
-
T
Is idd Novak DjokovicAndromeda wrote:Volgens mij is dat Djokovic weet het niet zeker.
-
T
''Tennis neemt niveausysteem golf over; nummer 1 van de wereld heeft tegenwoordig een hoge handicap.''
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
''Ik heb een duwtje vanachter nodig om deze bal te raken mensen!''
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
D'joke'ovic
Teddy Knalkaak wrote:''Tennis neemt niveausysteem golf over; nummer 1 van de wereld heeft tegenwoordig een hoge handicap.''
Niemand meer wat grappigs? :p morgen ga k een winnaar kiezen
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
160 bpm vloert Djokovic
Ik vind hem mooi!Teddy Knalkaak wrote:''Tennis neemt niveausysteem golf over; nummer 1 van de wereld heeft tegenwoordig een hoge handicap.''