<- Black
-> Lite
Vandaar de naam.
-> Lite
Vandaar de naam.
wootum wrote:25 Maart is het tijd voor een nieuwe editie van 'Zwart For Hardstyle' met een guestmix van Blacklite.
Parvuz wrote:"Badr Hari met zn nieuwste hit "Rellen in de cel" #indehemelisgeenhardstyle"
Huh?mr_vertigo wrote:Parvuz die het na advies van zijn grappige negert nóg maar een keer probeert...
Broken Balance wrote:Parvuz wrote:"Badr Hari met zn nieuwste hit "Rellen in de cel" #indehemelisgeenhardstyle"
Deze wintmr_vertigo wrote:Parvuz die het na advies van zijn grappige negert nóg maar een keer probeert...

Ahaaa ik snap m.mr_vertigo wrote:Je had binnen 1 uur of zo al drie keer een poging gewaagd, waarvan er geen een grappig was in mijn optiek. Dus ik maakte ervan dat jij die gast rechts bent en op zijn mobiel op HT zit en net advies heeft gevraagd aan zijn grappige negert voor een onderschrift dat wel grappig is![]()
wootum wrote:Blacklite woest na het lezen van alle racistische onderschriften
Echt niet.Steffnov wrote:"Shit, allemaal wegwezen, Parvuz heeft weer een onderschrift voor Blacklite bedacht!!"
Grotendeels mee eens, maar de mijne vond ik grappigMachiel wrote:Het kan aan mij liggen, maar het meeste is toch niet grappig in dit hele topic?mr_vertigo wrote:Je had binnen 1 uur of zo al drie keer een poging gewaagd, waarvan er geen een grappig was in mijn optiek. Dus ik maakte ervan dat jij die gast rechts bent en op zijn mobiel op HT zit en net advies heeft gevraagd aan zijn grappige negert voor een onderschrift dat wel grappig is![]()