"Don't Truck With The Radical!"
Active topics in Off-Topic
Moderators
Radical laat vrachtwagen balanceren op duim.
Radical overgestapt op een andere vinger en pose voor de komende foto´s
Radical is blij met nieuwe mainstage voor 'Truckers on Tour'.
Radical Redemption op de foto met zijn grootste fan Michael Breuer.
-
E
nieuwe roeping voor Joey als niemand zijn muziek meer leuk vind. ( of andere artiesten moeten gaan klagen dat het op trage hardcore lijkt.)
Radical showt zijn nieuwe trailer voor nieuw album
Radical Redemption steekt duim op voor goeie grap van biscuit.
AniThing wrote:Radical showt zijn nieuwe trailer voor nieuw album
Steffnov wrote:"Don't Truck With The Radical!"
AniThing wrote:Radical showt zijn nieuwe trailer voor nieuw album
Radical Redemption doet ook zijn aandeel aan de Pietitie: Hij laat nieuwe negers transporteren vanuit Somalië.
Zie z'n t-shirt
Zie z'n t-shirt
Radical Redemption sluit contract af met Gert Vlastuin: Nu ook te boeken als drive-in discotheek.
Pommer wrote:Radical Redemption steekt duim op voor goeie grap van biscuit.
Deze voor mijn part.
Haha winnaar.Pommer wrote:Radical Redemption steekt duim op voor goeie grap van biscuit.
nah was k een keertje dichtbij vond k zelf 
Was je ook, maar hoe langer ik naar die foto kijk met het onderschrift van Pommer in mn hoofd hoe lachwekkender het wordt.AniThing wrote:nah was k een keertje dichtbij vond k zelf
Parvuz wrote:Was je ook, maar hoe langer ik naar die foto kijk met het onderschrift van Pommer in mn hoofd hoe lachwekkender het wordt.AniThing wrote:nah was k een keertje dichtbij vond k zelf
haha ja dat is ook wel weer waar
-
T
Radical op de weg terug naar boven, God's child gooit zichzelf voor een vrachtwagen.
-
T
Ik ben op zoek naar een leuke spontane jongen tussen de 20 en 30 jaar, contact me! X Edward.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hier ziet men E-force. Vroeger beter bekend als Hair-force one
-
T
HahahaRamirez wrote:Hier ziet men E-force. Vroeger beter bekend als Hair-force one