"Jongens dit vind ik toch beter klinken als die kicks van hem hoor."
Active topics in Off-Topic
Moderators
"Crypsis & Adaro are making another shit track in here"
Winnaar:

Krijg hierdoor wel het beeld voor me dat Heady in die dixi staat en eerst dat hele ding gaat ontsmetten en zn eigen billendoekjes gebruikt bij het afvegen.chas1n wrote:De volgende bouttrack van Heady met vocals van Da Syndrome.
Haha heerlijk topic dit.
Volgende:

Volgende:

-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Nadat Sinterklaas hoorde dat Paris Hilton dj was geworden dacht ook sinterklaas makkelijk geld binnen te kunnen harken. Het is nou eenmaal crisis.
Sinterklaas: 'Nu ik al die mensen hier voor me zie staan, doet het me helpen herinneren dat ik nog wat stukadoors moet regelen die onze kamer komen Witte, Piet'.
Gastarbeiders verdringen naast vrachtwagenchauffeurs, mensen in de bouw en landbouw nu ook al diskjockeys. Headhunterz overweegt daarom te emigreren naar de VS in de hoop dat daar de situatie beter is.
Sint en piet suprise act bij anti-zwarte pieten bijeenkomst
Het feest van Sinterklaas in volle gang: "United kids of the world!"
De goedheilig man loopt vertraging op op pakjesavond
-
S
Dinsdag in de Club van Sinterpep: Sinterpep en Profspeed gaan los
View on YouTube
Profspeed gaat door, stoppen is er niet bij!
View on YouTube
Profspeed gaat door, stoppen is er niet bij!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Nieuwe liveact: Sint & Piet for Hire
"Vrolijke melodietjes en pitchkicks die boven de daken uitkomen op X-Qlusive Sinterkaas."
Nu te bestellen bij Bax-shop: De Pietioneer CDJ-2001 !
Winnaar
Parvuz wrote:Het feest van Sinterklaas in volle gang: "United kids of the world!"
Hallo Baas...je spreekt met B-F.R.O.N.T
we zijn verdwaald....ik heb ook altijd pech
we zijn verdwaald....ik heb ook altijd pech
"Yo Bob, ga eens weg hier, zolang jij op rood staat mag ik er niet langs"
Hahaha kakhiel opmerking.Steffnov wrote:"Yo Bob, ga eens weg hier, zolang jij op rood staat mag ik er niet langs"
Steffnov wrote:"Yo Bob, ga eens weg hier, zolang jij op rood staat mag ik er niet langs"
Did you order the Code Red? You' re goddamn right I did!
Nou stop maar jongensSteffnov wrote:"Yo Bob, ga eens weg hier, zolang jij op rood staat mag ik er niet langs"