Het zit me tot hier met dat dagjesvolk
En waar haal je dat vandaan?Lyst wrote:Plaatjes mogen niet.
En waar haal je dat vandaan?Lyst wrote:Plaatjes mogen niet.
Beginpost. Was altijd al een regelFuzzylogic wrote:En waar haal je dat vandaan?Lyst wrote:Plaatjes mogen niet.
Na hem 2x gelezen te hebben staat nergens vermeld dat dat niet magBroken Balance wrote:Beginpost. Was altijd al een regelFuzzylogic wrote:En waar haal je dat vandaan?Lyst wrote:Plaatjes mogen niet.
Fuzzylogic wrote:wat maakt het uit
Wauw na de 5e keer een grap met bloemencorso word hij steeds grappigerSpablauw wrote:Zie ik daar nu een bloemencorso?
fixedBroken Balance wrote:Wauw na de 5e keer een garp met bloemencorso word hij steeds garppigerSpablauw wrote:Zie ik daar nu een bloemencorso?
FixedSpablauw wrote:En dat garp gedoe is nog wel garppig zekerhypocrieten
Jij bent zo niet... Nouja, ik ga het niet zeggen want dan 'fix' je het weer.Chris Two wrote:FixedSpablauw wrote:En dat garp gedoe is nog wel garppig zekerhypocrieten
HAHAHAHAHAHAHA GRAPPIG man, ga je dat zo ook weer fixen?Chris Two wrote:FixedSpablauw wrote:En dat garp gedoe is nog wel garppig zekerhypocrieten
grappig man Robje. petje af voor jouEl Mare wrote:HAHAHAHAHAHAHA GRAPPIG man, ga je dat zo ook weer fixen?Chris Two wrote:FixedSpablauw wrote:En dat garp gedoe is nog wel garppig zekerhypocrieten