Ik vind het ook eigenlijk een bout foto to be honest.
Dus iedereen mag hier nu zomaar een foto neer gaan pleuren ofzo?
D'r was nog niet eens een winnaar voor de vorige gekozen...dus nee, eigenlijk niet. Maar goed, 'tis niet andersBanaanslak wrote:Ja maar ja maar, kswoosh had toch niet eens gewonnen?
Wat een kutverhaal zeg.Steffnov wrote:D'r was nog niet eens een winnaar voor de vorige gekozen...dus nee, eigenlijk niet. Maar goed, 'tis niet andersBanaanslak wrote:Ja maar ja maar, kswoosh had toch niet eens gewonnen?
Mag ik mag ik?Olijfboompje wrote:Wat een kutverhaal zeg.Steffnov wrote:D'r was nog niet eens een winnaar voor de vorige gekozen...dus nee, eigenlijk niet. Maar goed, 'tis niet andersBanaanslak wrote:Ja maar ja maar, kswoosh had toch niet eens gewonnen?
Het ging net zo lekker.
Die van Villain is iig gewoon kut vanwege dat mokkel en zijn niet blije hoofd.
Valt geen onderschrift bij te bedenken.
Laat iemand een foto neerplempen waar je iets interessants kunt bij bedenken!
Ik zei al dat het niet goed was, wat is er een kutverhaal aan danOlijfboompje wrote:Wat een kutverhaal zeg.Steffnov wrote:D'r was nog niet eens een winnaar voor de vorige gekozen...dus nee, eigenlijk niet. Maar goed, 'tis niet andersBanaanslak wrote:Ja maar ja maar, kswoosh had toch niet eens gewonnen?
Het ging net zo lekker.
Die van Villain is iig gewoon kut vanwege dat mokkel en zijn niet blije hoofd.
Valt geen onderschrift bij te bedenken.
Laat iemand een foto neerplempen waar je iets interessants kunt bij bedenken!
Naja, meer dat er zo gekloot word met zo'n klote fotoSteffnov wrote: Ik zei al dat het niet goed was, wat is er een kutverhaal aan danLaat eerst Stefaneke maar een winnaar kiezen voor de Kim Jong Il pic.

Oh sorry, ik wist niet dat er een bepaalde volgorde regel wasBanaanslak wrote:Ja maar ja maar, kswoosh had toch niet eens gewonnen?
hardaddict wrote: