Mijn penis vraag je? De groeit bij het losgaan van het publiek op mijn tracks, dus is nu zo "groot".
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
omg.. this is way to hard aahha
-
T
Huh, wat doe ik hier? 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Halve finale luchtscratchen
Headhunterz na het optreden: 'Ik heb nog nooit drugs gebruikt hoor'.
Gostosa vervolgt haar carrière onder de decks in plaats van erachter
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
D-Ruz wrote:Headhunterz na het optreden: 'Ik heb nog nooit drugs gebruikt hoor'.
Ik vind ze normaal altijd zo sterk van je lyst! Wat is er aan de hand!?Lyst wrote:Gostosa vervolgt haar carrière onder de decks in plaats van erachter
Lyst: Als ik HHZ zie denk ik meteen aan Gostosa. Soort link tussen die twee die in mijn hoofd blijft hangen. Hiernaast moet ik meteen denken aan orale sex. Die link weet ik alleen niet te leggen.....
Sorry foto is nogal saaiFRArnold wrote:Ik vind ze normaal altijd zo sterk van je lyst! Wat is er aan de hand!?Lyst wrote:Gostosa vervolgt haar carrière onder de decks in plaats van erachter
Lyst: Als ik HHZ zie denk ik meteen aan Gostosa. Soort link tussen die twee die in mijn hoofd blijft hangen. Hiernaast moet ik meteen denken aan orale sex. Die link weet ik alleen niet te leggen.....
Last edited by Lyst on 25 Mar 2011 10:53, edited 1 time in total.
"Headhunterz weet een goeie indruk achter te laten op het Gay Pride Festival"
"Gotcha! Schrikkende Headhunterz gespot op Pinkpop."
als ik in mn vingersknip dan verschijnt er opeens een logo onder in beeld
-
C

De enige die lacht in de zaal is nogwel dat blauwe ding achterin!
"Tja.. Vroeger was alles beter."
''Headhunterz speelt Las Ketchup - The Ketchup Song (Headhunterz Bootleg)''
-
E
headhunterz: zo dik was vroeger mijn eerste plaat! kijk naar de speler! zo facking dun!
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Winnaar, plaats maar een nieuweD-Ruz wrote:Headhunterz na het optreden: 'Ik heb nog nooit drugs gebruikt hoor'.
Wtf.dj-rico01 wrote:Winnaar, plaats maar een nieuweD-Ruz wrote:Headhunterz na het optreden: 'Ik heb nog nooit drugs gebruikt hoor'.
duurt toch veels te langParvuz wrote:Wtf.dj-rico01 wrote:Winnaar, plaats maar een nieuweD-Ruz wrote:Headhunterz na het optreden: 'Ik heb nog nooit drugs gebruikt hoor'.24 uur zijn nog niet eens om.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Bter dan dit wordt het niet, + ik heb weinig tijdParvuz wrote:Wtf.dj-rico01 wrote:Winnaar, plaats maar een nieuweD-Ruz wrote:Headhunterz na het optreden: 'Ik heb nog nooit drugs gebruikt hoor'.24 uur zijn nog niet eens om.
Ik zit nog te broeden op iets geniaals...dj-rico01 wrote: Bter dan dit wordt het niet, + ik heb weinig tijd
dan moet je naar de wc gaanParvuz wrote:Ik zit nog te broeden op iets geniaals...dj-rico01 wrote: Bter dan dit wordt het niet, + ik heb weinig tijd
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
"Doem doem tsss"djpatt wrote:dan moet je naar de wc gaanParvuz wrote:Ik zit nog te broeden op iets geniaals...dj-rico01 wrote: Bter dan dit wordt het niet, + ik heb weinig tijd
-
C
dus, is er nog actie?