Man met grijze kleren net van achter genomen. Dader heeft volgende slachtoffer al gevonden.
''Vieze, smerige, gore, pedofiele man rukt kind...
als een wortel uit de grond''
Parvuz wrote:"Lastiggevallen kind is judokampioen en gooit pedofiel over de schouder."
Koning!Parvuz wrote:"Lastiggevallen kind is judokampioen en gooit pedofiel over de schouder."
Tijd is gweest..Parvuz wrote:"Lastiggevallen kind is judokampioen en gooit pedofiel over de schouder."
Alweer.robkuh1990 wrote:Tijd is gweest..Parvuz wrote:"Lastiggevallen kind is judokampioen en gooit pedofiel over de schouder."
Morgen kan parvuz een nieuwe erneer zetten
je weet niet dat het: wesz low-e josh zijn ?robkuh1990 wrote:Persoon rechts: "Neeeheeee, je mag niet zien hoe ik die pitch enzo verander"
Personen daarlangs: "Ja-maar, zo leren wij het nooit, nu draaien we net als headhunterz!"
Nee, niet echt, ik kijk nooit naar uiterlijk van dj's etc (soms weet ik het wel natuurlijk, maar das als je vooraan staat etc)djpatt wrote:je weet niet dat het: wesz low-e josh zijn ?robkuh1990 wrote:Persoon rechts: "Neeeheeee, je mag niet zien hoe ik die pitch enzo verander"
Personen daarlangs: "Ja-maar, zo leren wij het nooit, nu draaien we net als headhunterz!"
djpatt wrote:low-e en wesz zijn aan de harde rag na een bezoekje aan de chinees, josh probeerd de set nog te redden
Kevin-Raw wrote:djpatt wrote:low-e en wesz zijn aan de harde rag na een bezoekje aan de chinees, josh probeerd de set nog te redden