Aparte gast plaatst foto terwijl het zijn beurt niet is
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Je hebt het niet begrepen Jesper-HardBeatz 
Jesper-HardBeatz wrote:
''Trouwe fan en vader van Headhunterz is altijd aanwezig bij de optredens van z'n zoon''
Showey wrote:Heel simpel spel. Er wordt een foto geplaatst, iedereen verzint hier een grappig/opvallend onderschrift bij. 24 uur lang kun je je onderschrift plaatsen. Degene die later zijn geplaatst dan 24 uur tellen niet meer mee. Het lid dat de foto geplaatst heeft maakt vervolgens de winnaar bekend. De winnaar mag de nieuwe foto plaatsen.
Hier moest ik wel mee lachen om ff off topic te gaan!Skedoedelefloeps wrote:Aparte gast plaatst foto terwijl het zijn beurt niet is
+1bourzwain wrote:Hier moest ik wel mee lachen om ff off topic te gaan!Skedoedelefloeps wrote:Aparte gast plaatst foto terwijl het zijn beurt niet is
OK nu weer even verder met de Max Enforcer foto, want zo gaan we verkeerde kant op
alleen de winnaar mag een foto plaatsen en die kiest dan weer een nieuwe winnaar uit enz.
Nu weer verder met deze
alleen de winnaar mag een foto plaatsen en die kiest dan weer een nieuwe winnaar uit enz.
Nu weer verder met deze
Oxbow wrote:
-
A
l o l
:')
die is nog best wel droogAlmighty wrote:l o l
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
epic win! :')Oxbow wrote:die is nog best wel droogAlmighty wrote:l o l
Sterk!bourzwain wrote:Max Enforcer TiLLT zijn niveau naar een nieuwe ongekende hoogte!
&stefaneke wrote:Evil Activiets loopt de zaal binnen: "Waar the fuck is het publiek?"
TUUUUUURBOOOOOOOO!!
vond ik allebei erg leuk gevondenbourzwain wrote:Max Enforcer TiLLT zijn niveau naar een nieuwe ongekende hoogte!
maar ik houd nou eenmaal van woordgrapjes dus Bourzwain is de winnaar!
''Gemene man met blauwe pet doet ienemienemutte welke neger vandaag de nippeltwist krijgt''
Vleeskeuring op de slavenhandel
of is die te grof
of is die te grof
_dp_ wrote:Vleeskeuring op de slavenhandel
of is die te grof
De TV-Kantine doet nu ook fetisj-feesten aan met Carlo Boszhard, Darkraver en een spacende Mental Theo.
_dp_ wrote:Vleeskeuring op de slavenhandel
of is die te grof
Medewerker ID&T wil line-up van Black zwart op wit hebben.
het is billy the klitwootum wrote:Medewerker ID&T wil line-up van Black zwart op wit hebben.
Ken billy the klit niet, en moest toch wat verzinnen.djpatt wrote:het is billy the klitwootum wrote:Medewerker ID&T wil line-up van Black zwart op wit hebben.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
"Groeten uit de rimboe" bezoekt oer Hollands feestje
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ook billy the klit is bekend met het Konijnen
(new kids
)