"ik ben niet gay, en gebruik geen samples!"Oxbow wrote:dankjewel jongens! hier is de nieuwe![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
"Koop nu de nieuwe Fox Kids Hits CD! en krijg een gratis petje!"
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
"Kijk: eerst maak ik hem nat, daarn kan je voorover bukken en kan ik hem er makkelijk insteken"
dj-rico01 wrote:"Kijk: eerst maak ik hem nat, daarn kan je voorover bukken en kan ik hem er makkelijk insteken"
''Patrick de springert is afgewezen voor het optreden bij Camping: '' 't schijnende zonnetje'' en maakt een kotsgebaar naar de camping runner via een internet-filmpje''
patrick jumpen: ik ben verliefd op de jongen achter mij, hoe noem je mij dan ook alweer ??? het ligt op het puntje van mn tong
Winnaar! vond de andere ook mooi verzonnen, maar deze is zo lekker plat en duidelijkdj-rico01 wrote:"Kijk: eerst maak ik hem nat, daarn kan je voorover bukken en kan ik hem er makkelijk insteken"
Jammer dat dit topic niet meer levend is, en ik zag deze foto en ik vond 'm zo leuk dat jullie d'r iets bij mogen verzinnen:

-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
"Wat kijk jij nou, met je aardappelhoofd, domme kut... RIP INN!!!!!!!!"
I Want all of you, to sit down!!
-----
Come on, sit down!!
----
Come on MF'rs, sit down!!
----
Please sit down?!
----
PLEASEEEEEE
----
not?
----
weak... im off
-----
Come on, sit down!!
----
Come on MF'rs, sit down!!
----
Please sit down?!
----
PLEASEEEEEE
----
not?
----
weak... im off
DV8 probeert zijn kind op te voeden maar faalt hard met z'n te kleine woordenschatJP Hardstyle wrote:Come on, sit down!!
----
Come on MF'r, sit down!!
----
Please sit down?!
----
PLEASEEEEEE
----
not?
----
weak... im off
DV8 verandert na teleurstellende SOA test zijn naam in DV8S (DV AIDS)
"DV8 gaat dagje naar de dierentuin met oppas-kindje Villain"

''Sorry jongens, ik heb zojuist in mn boxer gepist''
Oxbow wrote:DV8 verandert na teleurstellende SOA test zijn naam in DV8S (DV AIDS)
"Zelfs DV8 kan dit topic niet meer reanimeren. RIP het Foto Onderschrift Spel.
"
laat dit topic nou niet doodgaan 
-
G
Kijk, ik ben de meest gay en stomste MC die er is!G1LL wrote:Jammer dat dit topic niet meer levend is, en ik zag deze foto en ik vond 'm zo leuk dat jullie d'r iets bij mogen verzinnen:
------------------------------------------------------------------------
NIEUWE RONDE, WANT HET LOOPT NU ALLEMAAL DOOR ELKAAR
alleen onderschrift neerzetten en niet de foto gaan quoten, want dat is irritant

NIEUWE RONDE, WANT HET LOOPT NU ALLEMAAL DOOR ELKAAR
alleen onderschrift neerzetten en niet de foto gaan quoten, want dat is irritant

"Dankzij Titan zijn er nu ook XXXL Fusion shirts met extra brede mouwen."
''Zany haalt net z'n 2 grote vingers uit de kont van Titan en zo te zien lucht het enorm op''
mc dv8 nu ook achter de schermen van groot belang
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
"Zany en Titan genieten van anaal muzikaal orgasme"