Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 13:45 

Hardtraxxer

Vietnam zou ontzettend zuur zijn. Eerste keer, krijg je dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 14:09 

Hardtraxx Addict

Ik zie het seizoen ook nog wel afgetrapt worden in Zandvoort, al hoop ik dat er natuurlijk wel al eerder geraced kan worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 15:27 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Ja als nu Australië niet door gaat.
Dan worden op z'n minst Bahrein en Vietman ook wel geannuleerd.

Vorige week liet een van de bestuursleden al weten dat alle teams wel mee moesten doen als Australië door gaat.

Ga er maar van uit dat het afgelast word
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 02:03 

Hardtraxx Veteran

Zojuist definitief bevestigd dat het afgelast is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 08:52 

Hardtraxxer

Wel redelijk laat, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 09:32 

Hardtraxx Addict

Leandertjeee schreef:
Wel redelijk laat, maar goed.

Je moet als organisatie wel overstag als de teams simpelweg niet meer willen racen xd
De organisatie had gewoon doorgezet als de teams niet solidair aan McLaren waren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 12:26 

Hardtraxx Addict

Laat de geruchten maar beginnen..

https://www.gpfans.com/nl/artikelen/50822/helmut-marko-seizoen-uitgesteld-tot-gp-van-baku-geen-zomerstop/

Citaat:
Helmut Marko beweert zelfs dat het seizoen pas op 7 juni in Baku van start zal gaan: "Dr. Helmut Marko heeft ons zojuist tijdens een persbijeenkomst vertelt dat de start van het seizoen wordt uitgesteld tot Baku," schrijft Noemí de Miguel, journalist voor het Spaanse Movistar op Twitter. "De kalender zou worden aangepast en er zou geen zomerstop zijn. Dit is de informatie van Red Bull Racing maar er is nog geen officiële aankondiging," besluit ze.

EDIT: mij lijkt het allemaal een beetje voorbarig.. de AUS GP wachten ze tot 2 uur voor de vrije trainingen mee om af te lassen, en een paar uur later wordt al dit gezegd.. ik wacht de officiele berichten van de F1 wel af.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 12:38 

Hardtraxx Elite

Zolang dat virus heerst ligt alles plat.
Niemand weet hoe het er over een maand uit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 12:55 

Donateur

Wat zeke zegt, maar ik zou wel vrezen voor Zandvoort. Zou wel een enorme domper zijn ook zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 16:03 

Hardtraxx Veteran

Hebben de milieuclubs toch nog hun zin gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2020 00:37 

Hardtraxx Veteran

Zondag 15 maart om 18:45 BE/NL tijd is er een online race met enkele F1 racers en andere toppers

reddit
Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 19:14 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Zondag 15 maart om 18:45 BE/NL tijd is er een online race met enkele F1 racers en andere toppers

reddit
Instagram

Kleine reminder nu jullie NL'ers ook huisarrest hebben.
Racing line-up: https://www.instagram.com/p/B9wZazXjtmS ... hare_sheet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:05 

Hardtraxx Addict

Plan is om 5 juli te gaan starten in Oostenrijk

https://www.formula1.com/en/latest/article.statement-from-f1-ceo-chase-carey-target-is-to-begin-season-in-austria.5zn2chyMjrqC8n0BkEt9e.html

Afbeelding

Volgens Racingnews365 zou de kalender er dan zo uit kunnen gaan zien:
Om te beginnen met 2 races in Oostenrijk, Groot-Brittannië en Hongarije.

Citaat:
Mogelijke Formule 1-kalender 2020

1. Oostenrijk - 5 juli
2. Oostenrijk - 12 juli
3. Groot-Brittannië - 26 juli
4. Groot-Brittannië - 2 augustus
5. Hongarije - 16 augustus
6. Hongarije - 23 augustus
7. Azerbeidzjan - 6 september
8. Singapore - 20 september
9. Rusland - 27 september
10. China - 4 oktober
11. Japan - 11 oktober
12. Verenigde Staten - 25 oktober
13. Mexico - 1 november
14. Brazilië - 8 november
15. Vietnam - 22 november
16. Bahrein - 6 december
17. Abu Dahbi - 20 december
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:12 

Hardtraxx Veteran

Laten we hopen dat dit plan zonder al te grote problemen uitgevoerd kan worden. Tenminste weer iets van sport op televisie. Een race uit 1986 ga ik nou niet eens goed voor zitten zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:19 

Hardtraxx Addict

Precies.. Zal wel een beetje kaal zijn om te zien denk ik.. net als alle live programma's op dit moment zonder publiek en gasten..
Maar alles is beter als alleen maar gereden races opnieuw uitzenden.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:22 

Bierkoning

Ben benieuwd of ze in die dubbele raceweekenden dan ook het hele training en kwalificatie principe aanhouden, of bijvoorbeeld net als bij de formule 2 een reversed grid aanhouden bij de 2e race. Zou wel leuk zijn :)

Het lijkt me ook niet onverstandig om maar een select groepje verslaggevers en andere televisiemensen te gebruiken om de race wereldwijd in beeld te brengen. Maarja eerst maar eens afwachten of het doorgaat. Hoop het wel enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:36 

Hardtraxx Addict

Heb ooit eens gezien hoe zo'n Olaf de race bekijkt en commentaar geeft (volgens mij was dit vanuit het Ziggo F1 Cafe een kijkersvraag ofzo). hij ziet de baan vanuit zijn hokje in de meeste gevallen niet eens en kijkt alleen naar 2 of 3 beeldschermen, 1e zoals wij die ook zien, 2e met live timings en een 3e kan hij kiezen (bijv. on-board cams of een bepaalde camera rond het circuit). Hij kijkt allen langs zijn schermen om iets in de Pitstraat te bekijken.

Dit zou dus ook vanuit 'thuis' gedaan kunnen worden.. :x
En Jack kan wat mij betreft de eerste races ook wel thuisblijven.. zijn 2 vragen aan Max en 4 min over start-finish aan het begin van de race kan ik wel missen.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:40 

Hardtraxx Veteran

Toen de Formule 1 is overgegaan naar Ziggo werd in eerste instantie commentaar gegeven vanuit de studio in Hilversum. Toen Olav Mol weer terugkwam eiste die dat hij weer commentaar ter plekke mocht geven en daarna ook weer een pitreporter erbij.

Dus ja, dan moet Olav Mol maar weer even vanuit Hilversum commentaar geven. Voor Formule 2 en 3 (en overige autosport) wordt dit nog steeds zo gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:54 

Hardtraxx Veteran

Ja joh, soms knalt er iemand van de baan en pas 2-3 seconden later hoor je hem daar commentaar over geven.
Wel erg duidelijk dan dat er een vertraging in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 13:03 

Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Precies.. Zal wel een beetje kaal zijn om te zien denk ik.. net als alle live programma's op dit moment zonder publiek en gasten..
Maar alles is beter als alleen maar gereden races opnieuw uitzenden.. :x

Als me iets niet interesseert bij F1 dan is het wel beelden van het publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 15:27 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Als me iets niet interesseert bij F1 dan is het wel beelden van het publiek

Ben ik het tijdens de race 100% mee eens, al zal een lege tribune er toch raar uitzien denk ik.. ook tijdens de race.. En wat dacht je van een podium ceremonie zonder dat er mensen onder op start-finish staan.. op die manier bedoel ik 'kaal en vreemd'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 16:55 

Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:
Ja joh, soms knalt er iemand van de baan en pas 2-3 seconden later hoor je hem daar commentaar over geven.
Wel erg duidelijk dan dat er een vertraging in zit.

Ja dat is best irritant soms.
Begint Olav te vertellen dat er een gele vlag is terwijl wij op tv alweer een groene 'track clear' melding zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 10:47 

Hardtraxx Veteran

Vettel aan het einde van 2020 weg bij Ferrari. Benieuwd wie hem gaat opvolgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 11:02 

Hardtraxx Veteran

Persoonlijk hoop ik Hulkenberg. Altijd een sympathieke coureur gevonden, is alleen nog de vraag of hij wel echt goed genoeg is voor een topteam. Ferrari heeft dan in ieder geval wel een duidelijke 1e en 2e coureur.

Perez lijkt me ook nog wel een reëele optie alleen heeft die recent volgens mij zijn contract verlengd met Racing Point/Aston Martin. Maar heeft wel in het opleidingsprogramma van Ferrari gezeten, voordat hij naar McLaren vertrok. Ook hierbij een duidelijk 1e en 2e coureur.

Ricciardo zou qua kwaliteiten de beste coureur zijn die geen contract heeft voor 2021 (of Hamilton, die geruchten gaan ook al langer namelijk). Maar bij beide krijg je dan weer dat je 2 kapiteins op 1 schip hebt, en dat is meestal een bron van veel politieke spelletjes binnen het team. Ik denk niet dat Ferrari daar op zit te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 11:13 

Bierkoning

Ook al zou ik het Hulkenberg gunnen gaan ze die na 2 jaar afwezigheid nooit in een Ferrari zetten. Zelfs als ie nog wel in F1 had gezeten heeft ie in zijn F1 carrière nooit bewezen klaar te zijn voor een topteam.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor Perez. Die is wel snel en heeft ook goeie dingen laten zien (meerdere podia), maar verliest ook regelmatig z'n hoofd en is imo ook niet echt een uithangbord voor een topteam.

Ik denk zelf dat ze voor Ricciardo zullen gaan of wellicht zelfs Giovinazzi als hij tegen die tijd zijn potentie heeft laten zien bij Alfa Romeo, en dan in eerste instantie als 2e coureur achter Leclerc.

Het mooiste zou zijn Hamilton in die Ferrari zetten en Russell in de Mercedes.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 100  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic