Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Mijn verwachting is Gasly of Sainz


Hij dus niet: https://www.nu.nl/formule-1/5417348/sai ... laren.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 04:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nu maar hopen dat papa Stroll z'n zoon gelijk meeneemt naar Force India zodat Kubica het stoeltje over kan nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 17:38 
 
Hardtraxx Newbie

Opstralen met die gehandicapte. Laat Norris en Russel maar lekker komen! Ocon moet ook nog ergens heen als stroll naar FI gaat. Die zal wel bij williams komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silly Season is weer in volle gang. Leuk om te volgen, en er gebeuren toch altijd weer dingen die je niet verwacht. Het stoppen van Alonso verbaast me dan weer niet heel erg. Dat zijn enige doel nog het winnen van de Indy 500 is mag wel duidelijk zijn.

Hoop wel dat Vandoorne volgend jaar nog een kans krijgt bij McLaren. Kan die het ook tegenover Sainz niet waarmaken dan is het wel duidelijk dat hij die laatste paar procent mist om een echte topcoureur te worden. Voor Norris is het eigenlijk te hopen dat die net geen kampioen wordt in de Formule 2 zodat die daar nog een jaar kan rijden. Sowieso lijkt McLaren me nu geen fijn team om in te stappen.

Hopelijk vindt Williams weer wat vorm zodat een nieuwe naam daar ook echt kan laten zien wat die waard is. Zie Kubica graag terugkeren maar niet ten koste van een talent als Ocon of Russel. En verder Leclerc nog een jaartje laten rijpen bij Sauber of Haas, en zodra bij Raikkonen het vuur echt uit is kan hij de overstap naar Ferrari maken. Raikkonen is nu bijna de perfecte 2e rijden. Snel genoeg om het Mercedes lastig te maken maar net niet snel genoeg om Vettel een jaar lang bij te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tering, wat was dit een spannende kwalificatie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Tering, wat was dit een spannende kwalificatie :worship:


Opvallend hoe Vettel, Hamilton en Verstappen alle 3 hun teamgenoot met ruim verschil out qualifyen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wigaard schreef:
Tering, wat was dit een spannende kwalificatie :worship:


Opvallend hoe Vettel, Hamilton en Verstappen alle 3 hun teamgenoot met ruim verschil out qualifyen.

En Hamilton die ze allemaal finaal de moeder neukt. Knap hoe hij die ronde eruit heeft weten te persen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke race! Gunde Raikkonen die overwinning zo erg, knap gereden.
Daarnaast een gruwelijk strakke race van Max, van P18 naar P2 en dan Lewis nog een flink aantal ronden achter je houden :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 08:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dikke race! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ocon wtf... >.<

Wel weer geweldig gereden door Max. Wat een held is die jongen nu al :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 22:07 
 

verstappen ging trouwens ocon zitten douwen in bij de weegschaal, ik voel straf incoming.

enne op het ongeluk, meh. ocon had kunnen remmen, verstappen had meer plek moeten geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
verstappen ging trouwens ocon zitten douwen in bij de weegschaal, ik voel straf incoming.

enne op het ongeluk, meh. ocon had kunnen remmen, verstappen had meer plek moeten geven


Als dit een normale scenario was, dan was het een beetje Ocon zn schuld, aangezien hij al achter max reed toen ze de tweede knik in wouden rijden. Maar we hebben het hier over de leider van de race tov iemand die is gelapped. Het is fucking achterlijk dat Ocon zoveel risico neemt, ja je mag jezelf unlappen, maar niet op een manier dat je risico neemt voor de leider. Wat mij betreft was het een zwarte vlag, je moet onderdanig zijn aan de raceleader als achterblijver. Maar deze penalty was nog wel oke.

Achteraf gezien had Max het safe kunnen spelen omdat hij veel te verliezen heeft en niks te winnen. Maar hij deed zeker niks fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 22:30 
 

makrooy schreef:
jeffrey2107 schreef:
verstappen ging trouwens ocon zitten douwen in bij de weegschaal, ik voel straf incoming.

enne op het ongeluk, meh. ocon had kunnen remmen, verstappen had meer plek moeten geven


Als dit een normale scenario was, dan was het een beetje Ocon zn schuld, aangezien hij al achter max reed toen ze de tweede knik in wouden rijden. Maar we hebben het hier over de leider van de race tov iemand die is gelapped. Het is fucking achterlijk dat Ocon zoveel risico neemt, ja je mag jezelf unlappen, maar niet op een manier dat je risico neemt voor de leider. Wat mij betreft was het een zwarte vlag, je moet onderdanig zijn aan de raceleader als achterblijver. Maar deze penalty was nog wel oke.

Achteraf gezien had Max het safe kunnen spelen omdat hij veel te verliezen heeft en niks te winnen. Maar hij deed zeker niks fout.

"achter" meer naast
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah ja volledig ernaast inderdaad, tikt hem zelfs aan de achterkant aan, zo erg zat ie ernaast.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OCO zat er verre van naast en had daar bovendien in die bocht niets te zoeken. Zeer slechte en ondoordachte move en zodoende niet gek dat VER zijn wagen daar gewoon laat staan. Moet hij voor elke opgeschoten unlapper van zijn racelijn afwijken?

Wordt redelijk geschift ook van al die buitenlanders die hun gram komen halen: "Max heeft vaak zat mensen eraf gereden." Ja.. toen ze om positie (2, 3, 4, 5, 6) reden. Niet toen hij een fucking lap achter lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Roemeense teambaas en witwasser van Force India ook op de radio. "Max did not give him any space" en daarna nog woest worden op die 10sc stop and go penalty. :lol: Complete oetlul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
"achter" meer naast


Het is wel te merken dat jij anti-Max bent zeg :lol:

Dom dat Max hem gaat duwen maar ik snap de emotie wel. Weet ook niet zo goed wat Ocon daar op dat moment moest, maar goed. Max had het kunnen voorkomen door hem langs te laten. Maar waarom zou je iemand daar er langs laten als je zelf de ideale lijn wilt nemen om voor Hamilton te blijven. Ocon had ook echt totaal niks te winnen door hem in te halen, Max is gewoon sneller en als hij de persoon die daadwerkelijk voor hem zat wou inhalen kon hij veel beter gebruik maken van de slipstream van Max om mee te liften.

Dat argument van Ocon "ja ik spinde zelf ook hoor" is ook echt enorm slecht. Natuurlijk spint hij zelf, als ik frontaal tegen iemand aanknal dan zeg ik toch ook niet hou op met janken, ik heb ook schade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Die Roemeense teambaas en witwasser van Force India ook op de radio. "Max did not give him any space" en daarna nog woest worden op die 10sc stop and go penalty. :lol: Complete oetlul.

Ja wtf is dat ook :lol: Die kreeg het twee weken geleden nog voor elkaar om te diskwalificeren vanwege te hoog brandstofverbruik. Dan mag je de rest van het seizoen ook je bek wel ff houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:13 
 

Broken Balance schreef:
jeffrey2107 schreef:
"achter" meer naast


Het is wel te merken dat jij anti-Max bent zeg :lol:

Dom dat Max hem gaat duwen maar ik snap de emotie wel. Weet ook niet zo goed wat Ocon daar op dat moment moest, maar goed. Max had het kunnen voorkomen door hem langs te laten. Maar waarom zou je iemand daar er langs laten als je zelf de ideale lijn wilt nemen om voor Hamilton te blijven. Ocon had ook echt totaal niks te winnen door hem in te halen, Max is gewoon sneller en als hij de persoon die daadwerkelijk voor hem zat wou inhalen kon hij veel beter gebruik maken van de slipstream van Max om mee te liften.

Dat argument van Ocon "ja ik spinde zelf ook hoor" is ook echt enorm slecht. Natuurlijk spint hij zelf, als ik frontaal tegen iemand aanknal dan zeg ik toch ook niet hou op met janken, ik heb ook schade.

meer anit max geworden door al die "fans" die alles wat hij doet perfect vinden en niet kunnen accpeteren dat hij helemaal niet zo perfect is.

heb veel van dat soort mensen in mn omgeving dus vandaar.
alsnog hij had meer plek kunnen en misschien moeten laten, is niet de eerste keer dat dit het probleem was en zal ook niet de laatste keer zijn.

maar ocon had daar niet moeten zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat the fuck boeien die mensen dan, waarom zou dat je mening beïnvloeden :lol: Ik erger me er ook dood aan, maar dit jaar lijken de mensen wel weer meer kritiek te geven aan Max, vooral begin van het jaar.

Anyways hier nog eens een gestabiliseerde filmpje. Vanuit een race perspectief, had Max helemaal geen extra plek moeten geven. Hij reed al voor hem en had alle recht om zijn plek te verdedigen. Ocon geeft voor de tweede bocht nog eens extra gas om hem ernaast te zetten, oliedom. Vanuit een winnaars perspectief, had ie er verstandig aan gedaan om het safe te spelen. Zoals Lewis het deed in Singapore met achterblijvers. Lewis zei na afloop ook tegen Max: 'Hij had niks te verliezen, jij wel'. Stukje leerproces dit ook weer.

https://streamable.com/qktk4
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwah meer ruimte moeten laten, dat betekent dat hij die bocht - afhankelijk van hoeveel ruimte OCO pakt - aan de buitenkant moet pakken. Dan kom je sowieso al zeer slecht die bocht uit. Achteraf is het beter dan crashen inderdaad, maar het lijkt mij logisch dat hij dat soort tijdsverlies niet zo maar weg gaat geven met Hamilton op z'n staart.

Waarom OCO niet gewoon even het rechte stuk +DRS hiervoor gebruikt is mij een raadsel. Vooral ook omdat naar eigen zeggen die auto al twee ronden zoveel sneller was..

Wat betreft Lewis: natuurlijk verschrikkelijk getinte (haha) mening.. Mercedesvriendjes en je merkt aan alles dat Lewie de druk op Max steeds opvoert indien het mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

He een f1-topic, leuk.

makrooy schreef:
Vanuit een race perspectief, had Max helemaal geen extra plek moeten geven. Hij reed al voor hem en had alle recht om zijn plek te verdedigen.
https://streamable.com/qktk4


Naast dat hij er naast zat, is de regel dat als een auto zichzelf unlapt hij doet moet doen zonder nadeel te geven aan de auto die hij inhaalt. Verstappen zat daarin dus volledig in zn recht dat ie de deur dichtgooit, aangezien ocon dit moet uitvoeren op een manier die Verstappen geen tijd kost (e.g. op een recht stuk). Goed voorbeeld van hoe het wel moet is Vettel-Hamilton in Duitsland 2012:


Ik zag wel waar Ocon z'n move vandaan kwam, hij had echt een bak extra snelheid op het rechte stuk en verwachtte er wss voor de Senna-S'es al voorbij te zijn. Daarnaast kost het zo lang vast zitten achter iemand die langzamer dan je is echt een bak snelheid en vreet het banden, zeker met het huidige reglement en op een baan als Brazilie. Alleen had hij gewoon moeten liften toen verstappen er nog naast zat halverwege de S'es.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat the fuck boeien die mensen dan, waarom zou dat je mening beïnvloeden :lol: Ik erger me er ook dood aan, maar dit jaar lijken de mensen wel weer meer kritiek te geven aan Max, vooral begin van het jaar.

Anyways hier nog eens een gestabiliseerde filmpje. Vanuit een race perspectief, had Max helemaal geen extra plek moeten geven. Hij reed al voor hem en had alle recht om zijn plek te verdedigen. Ocon geeft voor de tweede bocht nog eens extra gas om hem ernaast te zetten, oliedom. Vanuit een winnaars perspectief, had ie er verstandig aan gedaan om het safe te spelen. Zoals Lewis het deed in Singapore met achterblijvers. Lewis zei na afloop ook tegen Max: 'Hij had niks te verliezen, jij wel'. Stukje leerproces dit ook weer.

https://streamable.com/qktk4


Als je goed kijkt zie je dat Hamilton halverwege de lap spawnt. Vind je het gek dat je zo wereldkampioen wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://streamable.com/ysoz3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu weten we ook hoe je Raikkonen aan het lachen maakt.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic