Haha ben nooit verder gekomen dan de netflix docu
maar zondag kun je niet missen.
Dit gaat verwarrend worden...wrote:wrote:Zondag voor het eerst Formule 1 kijken. Ben benieuwd.
Dit gaat verwarrend worden...wrote:wrote:Zondag voor het eerst Formule 1 kijken. Ben benieuwd.
Uitaccelereren.wrote:Mijn tweede race, nadat ik afgelopen zondag ook heb gekeken. Ik voel me een beetje alsof Nederland de WK finale haalt en ik dan ook maar eens ga kijken. Helemaal mooi. Gooi ik er maandag op kantoor nog wat mooie termen doorheen die ik zondag te horen krijg en we zijn los.wrote:Zondag voor het eerst Formule 1 kijken. Ben benieuwd.
- Track Limitwrote:Uitaccelereren.
Haha voor mij hetzelfde. Maar eerlijk. Die race afgelopen zondag was ook echt mega spannend.wrote:Mijn tweede race, nadat ik afgelopen zondag ook heb gekeken. Ik voel me een beetje alsof Nederland de WK finale haalt en ik dan ook maar eens ga kijken. Helemaal mooi. Gooi ik er maandag op kantoor nog wat mooie termen doorheen die ik zondag te horen krijg en we zijn los.wrote:Zondag voor het eerst Formule 1 kijken. Ben benieuwd.
Dezelfde reden waarom er een aantal races in het Midden-Oosten zijn: geld. Daarnaast, als elke zender de F1 zou uitzenden verliest het zijn exclusiviteit ofwel z'n waarde.wrote:Wat een gezeik dit eigenlijk.
Ik snap ook echt niet waarom er altijd zo krampachtig over tv rechten gedaan moet worden. Waarom kan dat maar naar 1 station? Als SBS6, Omrop Fryslan en ziggo allemaal F1 willen uitzenden, dan moeten ze toch gewoon de uitzending kunnen kopen.
Wat een held zeg! Kreeg er kippenvel vanwrote:Perez![]()
Steekpenningen ontvangen vanuit Mercedes... Dit was wel heel obvious.wrote:Kampioenschap zo te zien nu al beslist door de FIA