Ook eindelijk gezien, supervette film imo.STVK wrote:IT!
Creatief in scares, goed gefilmd en goed aan het verhaal gehouden grotendeels.
Hij is niet echt eng, wel creepy en de backstory er in is ook wel interessant.
Ook eindelijk gezien, supervette film imo.STVK wrote:IT!
In de bios gezien, vond hem ietwat tegen vallen. Had m spannender verwacht, vond het meer humor achtig.Broken Balance wrote:Ook eindelijk gezien, supervette film imo.STVK wrote:IT!
Ondanks dat de oude ongelofelijk slecht was, was het een van mijn favoriete 'horror' films. Rol van Tim Curry was geweldig. Na al die marketing van de nieuwe IT had ik hele hoge verwachtingen en eigenlijk vanaf scene 1 was al wel duidelijk dat deze nieuwe zoveel beter werd dan de andere. Veel diepgaander en veel beter uitwerking van het verhaal, dat maakt deze film ook wel een van mijn favorieten.Broken Balance wrote:Ook eindelijk gezien, supervette film imo.STVK wrote:IT!
I see what you did there..JVDM wrote:The Founder over het begin van McDonalds net gezien. Erg vet. Oersterk geacteerd.
Ik moet hem zelf ook nog zien, maar dubs zijn eigenlijk wel not done heNuracore wrote:Ik ben zelf geen Anime persoon maar ben wel enorm geintereseerd in de film 'Your Name'. Iemand enig idee wanneer hier van de engelse dub released word? Of er Uberhaupt komt?
Die japanse stemmen vind ik namelijk 3x niets om naar te kijken.
Tenzij het de Full Metal Alchemist dub isSteffnov wrote:maar dubs zijn eigenlijk wel not done he![]()
Ik vond hem leuk maar ook een film die ik niet nog eens wil zienRickzel wrote:Thor Ragnarokhele leuke film
Zou er morgen zo weer heen gaan. Met 4 uurtjes slaap in m'n mik was het toch lastig om alles goed mee te krijgen. Maar heel erg vermaakt verder wel.Nuracore wrote:Ik vond hem leuk maar ook een film die ik niet nog eens wil zienRickzel wrote:Thor Ragnarokhele leuke film
I.T. of Stranger Things al gezien pik?pim__ wrote:Ligt het aan mij of komen er de laatste/afgelopen tijd weer weinig goede thrillers uit?
Mocht iemand wat leuks hebben hou ik me aanbevolen.
Stranger things is serie toch?Broken Balance wrote:I.T. of Stranger Things al gezien pik?pim__ wrote:Ligt het aan mij of komen er de laatste/afgelopen tijd weer weinig goede thrillers uit?
Mocht iemand wat leuks hebben hou ik me aanbevolen.
Insidious 4 en The Nun komen volgend jaar uit.
Subjectief.Joey wrote:Ik vind IT inderdaad meer humor. Niks naar/creepy aan.
Wil je hiermee zeggen dat ze expres een komedie hebben gemaakt of ben je gewoon eigenwijs aan het doen?Joey wrote:Ik vind IT inderdaad meer humor. Niks naar/creepy aan.
Eigenwies joh kan je zelf ook bedenken tochErikZ wrote:Wil je hiermee zeggen dat ze expres een komedie hebben gemaakt of ben je gewoon eigenwijs aan het doen?Joey wrote:Ik vind IT inderdaad meer humor. Niks naar/creepy aan.