Death Note verfilming.
Hahahahahahahahahahahahaha
Groot fan van de animeserie, maar toen ik de eerste reacties las en de cijfers zag, wist ik genoeg...Fluxion wrote:Death Note verfilming.
Ik wil er niet over praten en deze traumatische poging tot verfilming graag vergeten. Naast dat het nergens op sloeg was de 'americanizing beam' te hoog...Fluxion wrote:Death Note verfilming.
Wat een graffilm inderdaad. Ik kan nog beter acteren.Fluxion wrote:Death Note verfilming.
Niks aan gelogen haha, wat een tegenvaller.Solis wrote:Wat een graffilm inderdaad. Ik kan nog beter acteren.Fluxion wrote:Death Note verfilming.
Ik las ergens een goed punt over die ontwikkeling van karakter. Nolan wil graag het verhaal van Dunkirk vertellen en niet het verhaal van bepaalde personen. Denk dat dit dan ook de perfecte manier is om dat te doen, niet een bepaald persoon belangrijk maken maar meer de focus leggen op de hele gebeurtenis.Rickzel wrote:Dunkirk eindelijk gezien, zeker niet de beste Nolan film maar wat een spanning. Echt 2 uur puntje van m'n stoel gezeten. Miste wel een beetje meer informatie/ontwikkeling van de karakters ipv random soldaten die narigheid mee maken. Maar dat is echt enige minpunt!
Blijf wel echt een enorme Nolan fanboy
Ik ook. Kan er nog steeds niet over uit hoe ongelooflijk geniaal ik Interstellar vondRickzel wrote: Blijf wel echt een enorme Nolan fanboy
Ja het is echt een combinatie van factoren, fantastische regisseur met fantastische componist met een paar fantastische acteurs. Tom Hardy en die gast van peaky blinders.Hekzitter wrote:Nolan is ook wel echt verreweg een van de beste regisseurs op dit moment. Maar ik vond vooral de muziek van Hans Zimmer (opperbaas 1.0) zo goed, dat zorgde echt voor de spanning in de film.
The Prestige vind ik ook heel sterk.RomanAnthony wrote:Ik ook. Kan er nog steeds niet over uit hoe ongelooflijk geniaal ik Interstellar vondRickzel wrote: Blijf wel echt een enorme Nolan fanboy. Inception op een goede tweede plek.
Zeker, heel underrated imoRadicelArmy wrote:The Prestige vind ik ook heel sterk.RomanAnthony wrote:Ik ook. Kan er nog steeds niet over uit hoe ongelooflijk geniaal ik Interstellar vondRickzel wrote: Blijf wel echt een enorme Nolan fanboy. Inception op een goede tweede plek.