Owja, goed puntKSwoosh wrote:die actrise is btw ook wel lekkermaarten1410 wrote:Vond je die vet? Ik vond die dus echt bout, zo duidelijk nep allemaal, jakkes.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
of Jennifers Bodymaarten1410 wrote:Owja, goed puntKSwoosh wrote:die actrise is btw ook wel lekkermaarten1410 wrote:Vond je die vet? Ik vond die dus echt bout, zo duidelijk nep allemaal, jakkes.maar dan kijk ik nog liever naar Transformers
daar zie je haar steeds BIJNA fully naked
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
De beste film van 2009 (die ik dat jaar gezien heb) is toch nog altijd The Hangover, geniale film

die baby die aant choppen is meost toen zo hard lachenKryptica wrote:De beste film van 2009 (die ik dat jaar gezien heb) is toch nog altijd The Hangover, geniale film![]()
Whahaha ja inderdaadNoiseHunterZ wrote:die baby die aant choppen is meost toen zo hard lachenKryptica wrote:De beste film van 2009 (die ik dat jaar gezien heb) is toch nog altijd The Hangover, geniale film![]()
Of dat klasje op het politiebureau dat een les tasergun-schieten krijgt
ja ik weet het! maar nog geen tijd voor gehadfreddyadu8 wrote:StephanieMichelle wrote:Hangover nog niet geziendie MOET je zien
whahahah leuke film inderdaad, dead snow ook trouwensoostzaner wrote:McLovin

Rickie wrote:whahahah leuke film inderdaad, dead snow ook trouwensoostzaner wrote:McLovin![]()
HAHAHAHAHHAHAHAHA
Die film is ook zo geweldig! XD
Superbad xD
die vent die lullen tekent, wat een gozer
-
G
Rickie wrote:
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
+1 dikke film is datKSwoosh wrote:Rickie wrote:
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
X09237482374 epic moviefreddyadu8 wrote:+1 dikke film is datKSwoosh wrote:Rickie wrote:
net als "how high"
en
Beerfest
en
anchor man
en
STRANGE WILDERNISS
Dead Snow! Echt een geweldige film! Op de hoes staat dat het een thriller is maar het is gewoon een kei harde comedy zo slecht is ie! Al helemaal het concept!
Echt een aanrader voor een saai avondje!
Echt een aanrader voor een saai avondje!
Sneak Peak van de nieuwe Harry Potter film:
http://www.movieweb.com/news/NEw7HByDy0MvzF
krijg spontaan zin aan november!
jammer dat ze 2 parts doen, dan kan ik na part 1 gekeken te hebben weer een half jaar wachten op part 2. ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen, op welk punt ze eindigen. (in de teaser zie je al stukje van voorbereiding van een overval, en dat is ronde de 3/4e van het boek/film. dus ben benieuwd)
en het lulligste is, de dvd komt pas 2 maanden na part 2 xD
dus moet ik part 1 op cam downloaden en de middag voor part 2 kijken
http://www.movieweb.com/news/NEw7HByDy0MvzF
krijg spontaan zin aan november!
jammer dat ze 2 parts doen, dan kan ik na part 1 gekeken te hebben weer een half jaar wachten op part 2. ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen, op welk punt ze eindigen. (in de teaser zie je al stukje van voorbereiding van een overval, en dat is ronde de 3/4e van het boek/film. dus ben benieuwd)
en het lulligste is, de dvd komt pas 2 maanden na part 2 xD
dus moet ik part 1 op cam downloaden en de middag voor part 2 kijken
-
G
faal :S
maar er dan gewoon 2 harrypotters van
maar er dan gewoon 2 harrypotters van
-
G
gisteravond The Final Destination gekeken
egt vette film, maar op gegeven moment wordt het wel erg voorspelbaar en nep
het einde faalt ook egt mega hard
tip: kan je niet tegen bloed, mensen die levend verbranden, mensen waarvan hun ingewanden eruit worden gezogen, mensen die verpletterd worden door grote brokken beton of mensen die uit elkaar splashen; kijk deze film dan niet
laatst ook Shorts gekeken, ook best leuke film, beetje kinderlijk, maar ook wel leuk
het einde faalt ook egt mega hard
tip: kan je niet tegen bloed, mensen die levend verbranden, mensen waarvan hun ingewanden eruit worden gezogen, mensen die verpletterd worden door grote brokken beton of mensen die uit elkaar splashen; kijk deze film dan niet
laatst ook Shorts gekeken, ook best leuke film, beetje kinderlijk, maar ook wel leuk
Final Destination vind ik zo'n bagger film... Slecht acteer werk en vooral slecht uitgewerkte allemaal
Deel 1 en 2 waren beter, deel 3 werd al minder.
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Paar dagen geleden Zombieland gekeken, best grappige film met de nodige gore 
whaha die film is zo dom, kerel word niet eens hard geraakt door die gasfles, hele ingewanden eruitKSwoosh wrote:gisteravond The Final Destination gekeken
het einde faalt ook egt mega hard![]()
ook Zombieland is vet!
die regels zijn zo geniaal.
de film opzich is gewoon een lekker doorsnee horror/humor filmpje, kun je gewoon relax naar kijken en lachen.
Double Tap!
op het eind toch mn favo kill gemaakt: langs zombie rijden en dan de deur opensmijten zodat ie er tegenaan knalt!
Epic Movie !!!
GEWELDIGE, helemaaal stuk gegaan tijdens die film!
-
G
iddOxbow wrote:Epic Movie !!!![]()
egt een geniaale film
best oud al btw
Ik heb hem ook al 50 keer gezien, en ken alle stukjes uit me hoofd, maar toch wel geniaal moment bijft als Luzy die Cribb inkomtKSwoosh wrote:iddOxbow wrote:Epic Movie !!!![]()
GEWELDIGE, helemaaal stuk gegaan tijdens die film!![]()
egt een geniaale film
best oud al btw2007 :O
-
G
net Zombieland gekeken, egt een supervette film!!
en idd, die deur op het eind tegen die zombie, geniaal
maar de allervetste kill was toch dat die kerel Bill Murray neerschot
superawesome!
en idd, die deur op het eind tegen die zombie, geniaal
maar de allervetste kill was toch dat die kerel Bill Murray neerschot